Hoi ik heb een vraagje, Ik ben 9 maanden geleden bevallen van mijn zoontje.. Ik ben daarna niet meer aan de pil gegaan. Nu was mijn laatste menstruatie 11 maart. 28 maart hebben mijn man en ik onveilige sex ... Voor het zingen de kerk uit zeg maar...nu ben ik nog niet ongesteld dat terwijl ik altijd een cyclus heb van 28 dagen... Ik heb al een week erge hoofdpijn maar ben vooral erg duizelig geweest. Ik heb vandaag een kv test gedaan maar deze was negatief... Ik weet dat de lans klein is maar iemand een idee?? Ik heb ook erge last van menstruatie achtige pijn al twee dagen maar tot nu toe alleen maar witte afscheiding... Misschien maak ik mezelf wel gek maar wilde even van me afschrijven... Trouwens een kindje is onwijs welkom! Groetjes merel
Wat een onzekerheid. Lastig is dat. Ik zou gewoon voor de zekerheid een restje er tegen aan gooien. De kans is klein maar in voorvocht kunnen ook soms zaad cellen zitten. Succes
Net weer een testje gedaan maar negatief... Nog steeds niet ongesteld maar erg misselijk. Nou ik hoop dat ik of snel ongesteld wordt of dat ik toch zwanger ben... Maar bij mijn eerste zw schap testte ik op de nod al positief met kruidvat dus ik zet t maar uit mijn hoofd😀
Heeft t nu nog zin om nog n keer te testen als ik na t weekend nog niet ongesteld ben of is het nu wel zeker dat ik niet zwanger ben ?? Sorry voor mijn vragen Xx merel
Ik zou een paar dagen wachten en dan weer testen. Misschien is het alleen voor je eigen gevoel al goed, ik werd vorige keer ongesteld nadat ik 3 x negatief getest had.