Na miskraam:lichte menstruatie en toch positieve test.

Discussion in 'Miskraam' started by Mama van Julian, Apr 29, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Bij 6 weken en 3 dagen was bij mij een kloppend hartje te zien.

sterkte!
    Amber

2. Abigail

Abigail Bekend lid

Nov 6, 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Bij 6,5 dagen was bij mij ook een kloppend hartje te zien. Weet alleen niet of dat geld want vruchtje hoorde toen 7,5 wkn te zijn. Maar ik weet dat het kan, bij eind week 5 begint het hart te kloppen, al is hartslag dan nog wel traag. Mijn duimen draaien nog door voor je.

3. Mama van Julian

Feb 20, 2007
    86
    0
    0
    medewerkster klantenservice Drogisterij.Net
    Stellendam
    het is nog steeds erg spannend.
    Misschien dat ik maandag nog een test doe, dan is het bijna 10 weken geleden van de curettage en als hij dan nog positief is, ga ik er wel steeds meer in geloven. Het is ook geen seconde in me opgekomen om een aantal weken geleden een test te doen om de kijken of het HCG hormoon uit mijn lichaam was. Had ik dat nu maar wel gedaan, dan had ik nu meer zekerheid gehad.
    Had ook nooit verwacht dat het eventueel zo snel weer raak zou zijn.
    Ik ga er maar niet vanuit dat er een kloppend hartje te zien is. Ik hoop uiteraard wel dat er iets zit.
    Waarschijnlijk mag ik dan snel weer terugkomen en hopen dat er dat wel hartactie te zien is.

Ik probeer maar afleiding te zoeken, maar dat valt niet mee. Vanmiddag ga ik zwemmen met Julian en morgen weer werken, dan denk ik er ook niet zoveel aan. Dit weekend hebben wel wel een druk weekend, dus ook genoeg afleiding, maar al met al, kan het niet gauw genoeg dinsdag zijn.

4. Mama van Julian

Feb 20, 2007
    86
    0
    0
    Stellendam
    Ik heb er vandaag nog maar een test tegenaan gegooid en deze was weer positief.
    Ik ga er steeds meer in geloven!

5. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    4,178
    0
    0
    Super, dus gefeliciteerd, dat hcg van de vorige keer is echt wel weg hoor.

Succes dinsdag.........

Geluksknuffel Anette

6. franka

franka Bekend lid

Nov 12, 2006
    751
    0
    0
    Ik blijf voor je duimen!
    Heel veel succes a.s. dinsdag.

Groetjes Franka

p.s. goede tip van je om een test te doen na de miskraam. Ik ben erg benieuwd of het hcg na vier weken uit mijn lichaam is. Ga het maandag meteen doen, dan heb ik die zekerheid in ieder geval, voor de rest blijft het afwachten :(

7. Marie26

Marie26 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    1,004
    0
    0
    Nou mama van Julian: Gefeliciteerd!

Heel veel succes dinsdag!

Groetjes Marie

8. Mama van Julian

Feb 20, 2007
    86
    0
    0
    Stellendam
    Fijn dat jullie allemaal zo meeleven.

Franka, ik ben wel benieuwd wat de test zegt, als je hem nog gaat doen.
    Het is wel een aanrader, want deze onzekerheid is ook niet echt fijn.

Aan de andere kant, als ik zwanger ben, ben ik al bijna 6 weken, anders had ik het met ruim 4 weken al geweten en des te sneller zitten we bij de 12 weken en zijn de risicoweken voorbij.

De verloskundige heeft bij die miskraam gezegd, als je weet dat je zwanger bent, bel je maar, dan mag je iedere week komen voor een echo. (tot ongeveer 12 weken) Dit vind ik wel heel erg aardig.
    Dan heb je wel iedere week die bevestiging.

Ik heb er trouwens best welvertouwen in dat het goed gaat komen. Dat had ik de vorige zwangerschap niet en bij de 1e keer had ik ook het gevoel, dit komt goed. Misschien een goed teken?

9. Marie26

Marie26 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    1,004
    0
    0
    Van een collega die ook een miskraam heeft gehad en vervolgens een kind heeft gekregen hoorde ik dat je het zelf voelt als het goed zit met je zwangerschap, dus ik hoop dat dit voor jou nu ook geldt!

10. franka

franka Bekend lid

Nov 12, 2006
    751
    0
    0
    Sommigen hebben dat gevoel heel sterk. Een vriendin was zwanger en wist dat dit kindje niet geboren zou worden. Bij haar volgende twee zwangerschappen had ze heel sterk het gevoel dat deze twee er wel zouden komen en ze heeft gelijk gehad. Ze heeft twee gezonde kindjes. Ik hoop dat jouw gevoel ook klopt en dat er nu een kleintje blijft groeien in je buik.
    Fijn idee dat je elke week bij de verloskundige mag komen, het neemt in ieder geval je angstgevoelens misschien een beetje af. Ik zou het ook een prettig idee vinden.
    Heel veel succes morgen en laat je het even weten?

Groetjes Franka

11. Piet

Piet Actief lid

Aug 26, 2006
    335
    0
    0
    zelfst. onderneemster
    omg. den Bosch
    Toen ik de eerste x gecurreteerd werd (aug. 2006), ik was toen bijna 10wk zwanger van een tweeling, is er heel erg iets misgegaan (BM geperforeerd en placentaweefsel niet goed verwijderd etc.).
    Na 3 wk nóg eens gecurreteerd, daarna was binnen 4 dagen (heb ik in ZH gelegen + hebben ze alles goed getest iedere dag) al mijn HCG verdwenen.

Dus in sept. weer gecurreteerd en in oktober zwanger. Het zit er dus wel in hoor! Ik duim met je mee!

12. Abigail

Abigail Bekend lid

Nov 6, 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    En, en, en? Hoe is het gegaan, weet je al iets? Ik hoop zo dat je goed nieuws hebt!

13. franka

franka Bekend lid

Nov 12, 2006
    751
    0
    0
    oh mama van julian, we zijn zo benieuwd.
    Hopelijk heb je gisteren positief nieuws gehad!

Franka

14. Mama van Julian

Feb 20, 2007
    86
    0
    0
    Stellendam
    sorry, dat het zo lang heeft geduurt. Julian is ziek en ben een hele tijd met hem in de weer geweest.
    Ik was gisteravond doodmoe en ben gelijk met hem naar bed gegaan.

Ik ben in ieder geval zwanger. Het is waarschijnlijk nog maar net 5 weken en kon ze het nog niet opmeten. Voor zover ze het nu kon zien, zag het er goed uit. Over 2 weken krijg ik weer een echo.
    Dan weet ik wanneer ik precies ben uitgerekend.

15. bigdream

bigdream Fanatiek lid

Jan 21, 2007
    2,484
    0
    0
    Oh wat geweldig voor je, gefeliciteerd!

16. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    4,178
    0
    0
    Lieve Marisca,

Gefeliciteerd, wel spannend nu maar je gevoel is goed, dus dat moet gewoon! Zo leuk voor jullie.
    hoop dat Julian niet meer zo lang ziek is en dat jij dan lekker aan jezelf kunt denken, merk je verder al iets?
    Fijn zeg, geniet ervan,

liefs Anette

17. franka

franka Bekend lid

Nov 12, 2006
    751
    0
    0
    Supergefeliciteerd mama van Julian en veel beterschap voor je zoontje.

Groetjes Franka

Share This Page