Wie snapt dit. Ik heb afgelopen maandag een echo gehad om te kijken hoe de stand van zaken was na een hoop krampen en iets bloedverlies. Op de echo was te zien dat ik zwangr was geweest maar er zat niks meer in volgens de echoscopiste. Ik helemaal blij dat dat dan geen elende zou geven. Nu van de week elke keer heel licht bloedverlies gehad en toen ik gisteren dacht dat t bijna over was (oud bloed) en mn buikpijn werd eindelijk ietsje minder, werd ik me daar toch ongesteld. Nu weer fijn tampons gebruikt anders kon ik de deur niet eens uit. Ga ik me net verschonen ligt er bovenop de tampon een hoopje huid ofzo, toen ik het aanraakte rukte ik het een soort leeg en open. Zou dat dan toch nog een restje van het vruchtje zijn??? Wat me raar lijkt omdat ze maandag zei dat ik schoon was.?
Echoscopistes kunnen altijd wat over het hoofd zien dus er kan best nog wat weefsel uit komen. Maar gebruik geen tampons!!! Je loopt dan een groot risico op een infectie. Tenslotte heb je nu een soort van open wond in je baarmoeder. Daar wil je echt geen infectie. Gewoon even een paar dagen maandverband, hoe rot het ook is.
Oke dan bedankt, ik ging ervanuit dat ik nu gewoon ongesteld was. Heb de hele week kleine beetjes nagebloed en nu leek het weer op een echte ongesteldheid na de uitslag van de echo dus daarom gebruikte ik de tampons.
Allereerst heel veel sterkte! Inderdaad geen tampons gebruiken, niet in bad/zwemmen en geen gemeenschap zolang je nog bloed. Ze kunnen niet alles zien op de echo. Ik zou wel je temperatuur in de gaten te houden.