Hoi iedereen, Na meer dan een jaar eindelijk zwanger. Bij 5,8 week een hele heftige bloedding gehad. Ik dacht daardoor dat het einde oefening was. De gyn gebeld en een afspraak gemaakt voor een paar dagen later. Had dit nodig om het een beetje voor mezelf te kunnen verwerken. Ik dacht het vruchtje gezien te hebben. Dus wist dat het klaar was. Nu ben ik bij de gyn geweest. Zou 6 weken moeten zijn. Tot mijn verbazing was het vruchtzakje intact. Moet nu een week wachten. Mn gyn heeft er nog alle vertrouwen in. Heeft iemand dit meegemaakt? Kan het zijn dat ik alleen het vruchtje verloren ben? Ik snap er niets meer van..
Hallo Cbtj wat naar die onzekerheid Zoals je het beschrijft kan het 2 kanten opgaan; een missed abortion of een bloeding door innesteling, gevoelige baarmoedermond, geknapt adertje, het is echt afwachten. Maar ik ga echt voor je duimen dat het goed zit!! en dat je snel uit de onzekerheid bent, heel veel succes en sterkte met wachten, deze tijd om door te komen met wachten is killing, weet ik uit ervaring. xoxo
Misschien was je zwanger van een tweeling en is het met 1 van de 2 misgegaan. Ik ben bang dat je even zal moeten afwachten hoe het nu verder gaat. Succes!
Dankjewel voor jullie reacties!! Waardeer ik! Ik word echt gek ervan.. Sinds ik weet dat ik zwanger ben(voor mn nod) heb ik deze onzekerheid al.. Ik wil gewoon weten.. Mag ik ervan gaan genieten of moet ik het loslaten.. Heb clomid daarna menopur(hormonen) moeten gebruiken om zo ver te komen. En ben echt trots op mezelf.. Ik heb zo een omgeving met perfecte zwangerschappen die mij niet begrijpen😂😂.. Het is ook niet leuk meer voor mn man.. Vind het zo naar.. Je word misschien papa. Oke misschien niet? Tranen en onzekerheid..
Heb je meer gezien dan alleen een vruchtzakje? Zat er een vruchtje in evt met kloppend hartje? Spannende tijd!
Het leek in mijn hoofd leeg hoor maar mn gyn zei 6 weken is een week of je ziet nog niets of iets waar je niks uit kan halen en bij de gyn is de echo anders bij 7 weken gaan ze zoomen en dan zie je meer..
Oww wat spannend cbtje. Je hebt weer den beetje hoop. Ik duim voor je dat je volgende week toch een kloppend hartje ziet. Misschien dat je een vruchtje gezien te hebben maar was het gewoon een beetje slijmvlies.
Bij 6 weken ( indien zeker van je termijn) zie je normaal wel een vruchtje meestal met hartje. Maar 2 dagen verschil in termijn kan al veel verschil maken. Duimen maar !
Ik ben zeker van het termijn. Kan misschien 1 dag schelen. Meer niet. Mijn vraag was meer. Kan na een miskraam je vruchtzak nog intact zijn. Dat is wat ik raar vond. Gezien dit de eerste keer is voor mij dat ik zover gekomen ben, heb ik daar geen verstand van. Verder heb ik vaker gelezen dat bij vrouwen het hartje later pas te zien was. Dus als dat zo mag zijn heb ik daar wel een week geduld voor.
Kan echt 2 kanten op gaan. Bij mijn 2e miskraam ook na het stoppen van de utrogestan zeer veel bloed verloren (zoveel waarvoor ik zelfs in het ziekenhuis gelegen heb) gyn Was heilig overtuigd dat alles weg Was maar 2 weken later toch nog alles op zijn plek waarvoor ik een curettage kreeg. Bij de zwangerschap van mijn zoontje heb ik met een goede 6 weken ook weer een heftige bloeding gehad, ook met buikkrampen enz maar ik heb toch echt een gezonde zoon. Bij deze zwangerschap zelf geen bloed gezien alleen op de echo met 6.4wk Was weer een bloeding in mn baarmoeder te zien. Tot nu toe gaat alles goed. Ik duim voor je en hoop heel hard dat jullie snel goed nieuws krijgen!