Implanon en hormonenbom

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Marieke1983, 22 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik heb nu 10 maanden in de implanon. Bevalt me erf goed, ben vorige maand 2 weken ongesteld geweest maar dat was het.

Ik had altijd weinig last van bijwerkingen, maar nu is het verschrikkelijk. Ik schiet snel uit mijn slof, moet al de hele week bij alles huilen (normaal gesproken huil ik 3x per jaar Ofzo) en mijn borsten doen pijn. Vorige maand toen de klachten begonnen testte ik negatief. Daarnaast voel ik de implanon zitten dus ben niet zwanger. Hebben anderen dezelfde ervaringen?

2. sunshine1976

sunshine1976 Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het eerste wat ik dacht was dat je zwanger bent...
    Maar je had al getest dus.
    Maar ik heb daar nooit last van gehad. De laatste keer ben ik wel aangekomen na het plaatsen van de implanon.
    Een van de redenen dat ik nu niet weet of ik hem we, weer zal nemen?
    Sterkte met de bijwerking, mits het een bijwerking is. Niet tof trouwens voor je!

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Je zou het bijna denken he,mdat ik zwanger ben. Maar de implanon is mega betrouwbaar en ik ben niet misselijk oid...

4. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    kan zijn van de implanon ik heb t de eerste 4-5 maand gehad toen ik em had laten plaatsen dat emotionele en kort lontje daarna was t over
    ik ben er altijd heel tevreden over geweest en als je twijfel ha of gyn ff bellen
    succes

Deel Deze Pagina