Woensdag begin van de middag een bijna positieve ovu test gehad, helaas verder op de dag niet getest. Donderdag ochtend rond 10 uur was de ovu test dik positief...dus weet niet hoelang hij al positief was??!! We hebben het gelijk maar even gezellig gemaakt. Partner is donderdag middag weggegaan en komt pas zaterdag weer terug. Zou deze keer op tijd zijn geweest? En is het beter om het zaterdag ook nog even gezellig te maken?
Donderdagochtend was de ovulatietest postief? Een eitje springt binnen de 24-48u na een positieve ovulatietest.Dus als je donderdag seks gehad hebt, is dat perfect! Zou kunnen dat je eisprong vrijdagavond is bv (afh van wanneer net je LH piek en wnr je eitje effectief springt), in dat geval kan je het dus zaterdag voor alle zekerheid nog eens gezellig maken. Dit kan je niet met zekerheid weten, dus als jullie toch de mogelijkheid hebben én de zin, zou ik zeggen: doen Heel veel succes!!!
Geen gemiste kans hoor, ik had 1 december om tien uur 's ochtends een positieve ovulatietest (cb digital). Savonds tegen de nacht aan pas seks kunnen hebben en zie banner Die week zowieso maar twee keer seks kunnen hebben op zaterdag en dus dinsdagavond.
Ik wordt ook altijd een beetje onzeker van. Gisteravond had ik een positieve ovulatie test en vanmiddag gezellig gemaakt. Ivm werk alleen donderdag avond kunnen klussen en dus vandaag. Ik hoop maar dat het genoeg was..