Hallo iedereen, Ik ben wanhopig en ik ben benieuwd of er nog meer vrouwen zijn die dit meegemaakt hebben. Ik ben vorig jaar mei naar 6 maanden gestopt te zijn met de pil zwanger geraakt. Helaas is dit na 8 weken misgegaan. Ik heb in juni een curretage ondergaan, maar dat is niet goed gegaan, dus in juli heb ik een tweede curretage gehad. We zitten nu in januari en ik ben niet meer zwanger geraakt. Ik ben inmiddels 35 jaar geworden en ik ben de moed aan het opgeven. Ik ben echt bang dat het niet meer gaat lukken. Ik ben al naar mijn huisarts geweest, maar die wilt me niet doorsturen naar de gynaecoloog, want het is nog te vroeg. Ik ben het daar niet helemaal mee eens, want ik ben niet een van de jongsten meer. Aan de andere kant is het misschien wel beter dat ik niet doorgestuurd word, want ik wil het niet weten als er iets mis is. Aan mijn vriend zal het niet liggen, want die heeft als twee kinderen uit een vorige relatie. Ik geloof echt dat er iets mis is met mij en dat ik niet meer zwanger kan raken. Diep in mijn hart heb ik al opgegeven dat ik ooit een kind zal krijgen. Vooral als ik zie dat iedereen in mijn omgeving uit het niets zwanger raken en kinderen krijgen. Zijn er nog meer vrouwen die in deze situatie zitten? Graag hoor ik iets van jullie.
He meis,je hebt dit op een verkeerd forumgedeelte gezet maar ik vraag wel effe of ze het willen verzetten Ik zit in hetzelfde schuitje als jij. Vorig jaar april missed abortion gehad en in juni een vroege miskraam en nu ook alweer bijna een jaar aan het wachten en we waren al zo lang bezig Ik zou als ik jou was een andere huisarts zoeken en je toch laten doorsturen. Wie weet is het iets makkelijks om op te lossen. Je wilt toch niet dat je echt nooit kinderen krijgt?