Dag dames, Ik heb op diverse forums gelezen dat Lycopeen de zaadkwaliteit zou verbeteren. Mijn vriend heeft geen slecht zaad, maar de beweeglijkheid van zijn zaad is onder de norm waardoor het lang kan gaan duren eer het raak is. Het zit vooral in tomatenprodukten en watermeloen. Tevens schijnen zink, selenium, vitamine C en foliumzuur ook bij te dragen aan de spermakwaliteit. Hebben jullie mannen een van deze wel eens geprobeerd? Groetjes, Namaste
Selenium, zink en vitamine C heb ik hem de vorige ronde gegeven Heel toevallig, ik ben deze ronde zwanger geworden. Nou hebben we natuurlijk allerlei dingen deze keer extra gedaan, maar alleen het idee dat dit misschien ook zou helpen, vond ik al motiverend genoeg Ik was al begonnen met Etos zwanger worden, dus ik vond dat hij ook wel wat kon doen. Lycopeen heb ik nog nooit van gehoord dus dat weet ik niet. Ach baadt het niet dan schaadt het niet toch?! Succes! Liefs Gwen
@ Gwen Ja google maar is op Lycopeen+sperma. Gewoon in een multi vitamine suplement of allemaal los? Hoeveel microgram? Of heb je daar niet naar gekeken? Groetjes Namaste
Vitamine C 1000mg per dag (van Albert-heijn dagelijks 1 tablet) Selenium-Zink 200 mcg - 60 mg per dag (van Hema dagelijks 2 tabletten) Ik heb hem gewoon de max. dagelijkse dosering gegeven. Daarnaast heb ik hem trouwens ook vitamine E (ook van AH) en visolie omega-3 gegeven. (van Aldi) Ook daarvan gewoon de dagelijkse dosering. Hier had ik ook over gelezen. Groetjes Gwen