na miskraam nog geen menstruatie, toch zwanger?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Brunette01, 8 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brunette01

18 dec 2010
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo, mijn naam is Anne en ik zit met een vraag. Juni 2010 heb ik een miskraam gehad met 9 weken. Na 2 weken bloeden kwam mijn cyclus weer netjes op 28 dagen zoals altijd. 5 weken geleden heb ik mijn 2e miskraam van 8 weken gehad. Nou ben ik nog niet ongesteld geworden maar hebben we wel weer geklust in de hoop toch weer zwanger te worden. Nou voel ik me de hele dag erg weeig, rommelende darmen, veel boeren en heb ik al een aantal dagen last van witte vloed. Zou het kunnen dat ik weer zwanger ben ? Zonder dat ik eerst een menstruatie heb gehad ?

Hoop snel een reactie te krijgen !!!

Groetjes

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

je eerste cyclus na een miskraam verloopt vaak anders, meestal duurt ie veel langer dan je gewend bent. Maar je kunt inderdaad ook meteen weer zwanger zijn! Ik zou maar een test doen, dan weet je meer.

Mirjam

3. Brunette01

18 dec 2010
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Mirjam,

Dankjewel voor je reactie ! Ja een test toen, daar zat ik natuurlijk zelf ook aan te denken, maar wat nou als er nog hcg in mijn lichaam zit van de vorige zwangerschap en dan de test positief is.. Dan weet je als ware nog niet echt waar je aan toe bent.

Groetjes

Deel Deze Pagina