ok.... vrijdag en zaterdag heel heel licht positief getest. gister en vandaag weer. iets duidelijker maar nog steeds wel licht streepje. nod was gisteren. zondagavond ha ik een heel klein veegje rose slijm. gister helemaal niks en vandaag weer heel de dag rose/bruine slijm. alleen bij het afvegen. net toen ik ging plassen een klein rood sliertje van een cm ( sorry voor alle details) het zit niet in mn slipje echt aleen bij het afvegen. ik heb geen buikpijn/ krampen. 1: wanneer is nu het beste om weer te testen? 2: stel dat dit een miskraam is en het zet niet door wanneer kom ik er dan achter dat het een miskraam is? 3 als het ene miskraam is kan het streepje dan nog donkerder worden als ik later deze week test? 4: hoe lang kan een evt innestelingsbloeding duren? 5 verlies je bij een miskraam echt altijd veel bloed. een vk oid bellen heeft nog geen zin lijkt mij. kunnne ook niks doen natuurlijk. grrrrr klere onzekerheid. als het mis moet gaan dan maar meteen ook toch?
met kruidvat en jumbotest. geloof ook wel dat ik zwanger ben maar vind dat rose en bruin zo raar. en dat streepjes redelijk licht blijven. bij mn eerste zwangerschap had ik op nod ene veel duidelijkere streep
Zelf heb ik ook goede ervaringen met die van het KV, die van de Jumbo ken ik dan weer niet. Je kunt altijd over een paar dagen nog eens weer testen. En veegje zal denk ik niet zo 'n probleem zijn, maar daar weet ik niks vanaf en heb ik ook geen ervaring mee.
hallo meis!! bij mij begon het bloeden wel zo en had ook geen krampen en verloor ook niet een hele berg bloed maar had toch een miskraam dat werd bekend door de echo en bij mij werd de test steeds lichter weer en na een week was hij helemaal wit dus als je zwanger blijft moet hij het zelfde blijven of donkerder worden en je hormonen blijven voelen toen ik voor de 2de dag iets bloed verloor werden mn verschijnselen ook minder hoe voel je je nu??
tja ik had nog helemaal geen kwaaltjes. alleen zere boobs. nu nog wel. verder voel ik me gewoon prima, lichamelijk. af en toe een ongisteekje maar niet zo het gevoel als anders dat het er echt aan zit te komen.
Over 2 dagen nog eens testen! Als hij donkerder is, is er niets aan de hand. Als hij lichter is geworden is het waarschijnlijk wel een vmk... Spannend hoor!!
ik had (en heb) meer bloedverlies, en bij mij is alles goed! (kan je verder niet helpen, maar dacht dat je wel een positief verhaal kon gebruiken)