Misoprostol (cytotec) hoe lang voordat je iets merkt?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Stella80, 5 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stella80

Stella80 Niet meer actief

Dag dames,

Hier dan mijn verhaal. Na 12 weken zwangerschap kwamen wij er achter dat het hartje is gestopt na 9,2 weken. Heel verdrietig. Na een goede echo en totaal geen signalen dat het mis was hadden we dit echt niet aan zien komen.

Na drie dagen afwachten maar nog steeds geen signalen dat het verlies er aan zat te komen heb ik vandaag besloten te starten met de pillen.

Ik heb ze om 12 uur ingebracht. Vier uur later kreeg ik een beetje kramp en miss een druppel bloedverlies. Nu is het inmiddels 18.35 uur en is alle kramp weg!!! Ik merk nog niets. Het is heel erg frusterend. Heeft iemand van jullie dit meegemaakt en hoe lang duurde het tot het op gang kwam?

Ik vind het extra erg omdat ik al zo veel moed moest verzamelen om de pillen in te brengen. Heb al zo veel horror verhalen gelezen...:(

X Stella

2. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.683
    516
    113
    ach lieve meid! Heel herkenbaar, hier ook een MA met 13 en 11 wk (waarbij vruchtje 2 wk daarvoor al overleden was). Tweede keer ook cytotec ingenomen: diep in vagina stoppen en dan meerderen tegelijk.. Hier begon het na 4 uur te werken...
    Ik hoop voor je dat het alsnog gaat werken.
    Sterkte meis!

3. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hey meis wat vervelend dat je slecht nieuws hebt gehad :(
    Bij kwamen er na 4 tabletten na 3 uur erg hevige krampen, na 5 uur is ons kindje gekomen. Maar heb helaas nog 2 x cytotec gehad maar dit mocht niet baten..De placenta kwam niet en toen deze verwijderd was bleek er nog meer restweefsel te zitten en heb ik alsnog een curretage moeten ondergaan..

Tis lastig te zeggen meis, de een is de ander niet. Ik wens je ontzettend veel sterkte. Ik hoop dat je iig een hoop steun krijgt van dit forum, het heeft mij iig heel erg geholpen!

4. Stella80

Dank dames!

Het is vreselijk om mee te maken he...
    Ik wacht ondertussen gewoon af met kersenbonbons en de Hills DVD box. Denk wel dat als het morgen nog niet werkt ik eerst maar even met de gyn bel voor ik tweede serie inbreng. Zo haalt het nl weinig (eigenlijk niets) uit.
    X Stella

5. Ik ben ingeleid met cytotec, na 2 pillen kreeg ik dan wel al snel weeën maar als ik dat niet had gehad moest ik om de 3 uur weer opnieuw pillen innemen. Als de eerste pillen niet werken, moet je dan niet opnieuw een dosis innemen?
    Hier ook van een stuk placenta gecurreteerd omdat dat er niet uit kwam.

6. Stella80

Nou, het is inmiddels iig begonnen met bloeden. Eng maar ook fijn. Hopelijk zet het door. Nog wel heel weinig last van krampen. Duimen maar!

7. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    bij mij begon t na bijna 12 uur. en toen brak ook echt de hel los!
    maar wel fijn dat er dan eindelijk wat gebeurd! hoop dat je er gauw vanaf bent en alles kwijt raakt.
    dikke kus!

8. sterkte, hoop dat 't meevalt verder qua intensiteit.

9. Stella80

Nou goedemorgen...

Na die ene bloeding van gisteren heeft het niet doorgezet. Ik bloed nu helemaal niet meer. Straks maar aan de tweede serie beginnen. Vreselijk dat ik weer alle moed bijeen moet rapen. Vraag me sowieso af of dat dan wel effect gaat hebben.

Erger nog: als het straks niet werkt kan ik alsnog 1 a 2 weken op curretage wachten. Want ja zo lang duurt het hier. Belachelijk. Hopelijk mag je er tussendoor als je de pillen al geprobeerd hebt. Wie weet.

Jullie fijne zondag!

10. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    heel veel sterkte!

Deel Deze Pagina