Hoi dames Even een vraagje aan degenen onder jullie die de baby-box/blije doos al hebben. Wanneer krijg je hier bericht van eigenlijk? Ik dacht dat ik die bij mijn vorige zwangerschappen rond deze periode al wel binnen had eigenlijk? Bedankt vast!
Babydoos is als je baby er al is, die kan je dan aanvragen door de geboortedag door te geven, maar dan komt volgens mij ook zo'n miep aan je deur en die hoef ik deze keer niet nog eens te zien. Blije doos krijg ik vanaf 7 maanden. Bij mij zat de ophaal brief bij hun tijdschrift wat met 28 weken door de bus viel. Anderen krijgen via e-mail bericht. Anders even contact met ze opnemen? of misschien zit het in je spam inbox.. Charlie
Volgens mij hoor je de blije doos met 7 maanden een bericht te krijgen.... bij mij was dat fout gegaan, hoorde maar niks. Heb ze vorige week gebeld en wat bleek.... op dit dares was hij al 2x eerder aangevraagd, door de vorige bewoner, en ze zijn er toen maar vanuit gegaan dat ik er via een andere naam nog een wilde aanvragen, en hebben dus geen bon verstuurd! Nou lekker is dat, verplaats ze dat nou ff controleren!! :x Maar kreeg wel meteen een mail, die ik kon uitprinten en meenenemen naar de winkel! Dus ff bellen kan helpen!
Oke, thnx! Ik wacht het nog heel ff af. Misschien krijg ik er dan nu geen, omdat ik bij de eerste 2 kids al heb aangevraagd???i (oja, en ik bedoelde idd de blije doos. Van prenatal, en die van etos krijg je toch? indien aangevraagd natuurlijk)
Hier ook post met 34.4 wat viel dat ding me tegen zeg... Had van deze het meest verwacht maar wat zat daar weinig in zeg!!
Heb wel eens gelezen dat het per filiaal scheelt. Het is maar net wat ze op voorraad hebben natuurlijk. Er zat een boekje in"geboorte" info over flesvoeding en borstvoeding. Hoop andere folders... Een pakje met 8luiers,1 speen I LOVE MAMA, inininmini potje sudocreme, aparte slabber moet helemaal om de baby heen. En een heeeeeel lief rompertje met Ons wondertje erop in t zilver. Dat was t bij babydump zat er nog meer in Daarom verwachtte ik hier misschien teveel van.
die doos heb ik ook! bij ons zown schattig rompertje met ons wondertje in het zilver Luiers en ook speen met i love mama en sudocreme en dat slabbetje moet je denk over je schouder leggen ofzo ;P hihi en een fabeltjeskrant verjaardags/geboorteslinger had er vorig jaar ook 1.. had m aangevraagd voor een vriendin maar ja geen contact een tijd mee gehad dus had m mooi zelf gehouden en daar zat een hele pak luiers in en eigk veel meer dan dit keer mja nu heb ik 2 i love mama spenen, vind ze echt leuk
Ohjaa de slinger had ik ook! maar als ik het wist was ik niet door de sneeuw gaan glibberen ervoor hoor dan maar geen doos. Maarja das achteraf he
hihi ja dat wel. ik heb in juli een miskraam gehad.. maar toen had ik me opgegeven voor de blije doos dus kon m laatst ophalen omdat ze denken dat ik 28jan. beval.. dus heb m al een tijdje in huis hihi want eigk hoor k m nog niet te hebben met me bijna 17 weekjes.