Na miskraam nu toch weer zwanger..

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Mir1984, 8 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    Ik was na 1,5 jaar proberen eindelijk zwanger. Had last van pijnlijke borsten en was ontzettend moe. Verder niet misselijk of zo. Mocht na 10 weken eindelijk voor n echo. Mijn vriend ging mee. Maar helaas was ons geluk maar van kort duur. Via een inwendige echo vertelde de verloskundige mij dat er niks in het vruchtzakje zat. Je hebt dus alle symptomen, maar bent eigenlijk een soort van schijn zwanger. Toen storte onze wereld werkelijk in. Dat gevoel gun ik echt niemand.

Nu ongeveer 3 maanden later ben ik gelukkig weer zwanger.
    Ben nu bijna 6 weken. Ook nu heb ik last van pijnlijke borsten, moe, vaak moeten plassen en nu wel meer misselijk als de vorige keer.. Zou dit misschien een goed teken zijn? Hoop het wel! Gelukkig mag ik over 2 weken alweer voor de eerst echo. Ben nu al zo zenuwachtig, omdat je toch weet dat het makkelijk mis kan gaan. Iemand die ook zoiets meegemaakt heeft soms?

2. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Gefeliciteerd meid, hopelijk blijft het dit keer wel goed gan. Ik duim voor jullie..

3. MS84

MS84 Lid

10 nov 2008
    14
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    als eerste gefeliciteerd met de zwangerschap! :)

ik heb zelf 3 miskramen gehad. 2 keer met 6 weken en de laatste keer in november met 11 weken. omdat ik al 2 miskramen had gehad en mijn cyclus niet regelmatig is mocht ik pas met 11 weken voor de echo komen. op de dag van de echo ging het toen mis :(

ik ben nu 7 weken en 5 dagen zwanger. ik zou aanstaande dinsdag mijn eerste echo hebben maar omdat ik me woensdag erg zorgde maken (alle klachten waren opeens weg) mocht ik direct langs komen en heb ik het hartje zien kloppen! dat was natuurlijk heel fijn maar ik persoonlijk zal altijd wel angst blijven houden door het verleden.

het enige wat je (wij) kunnen doen is afwachten en hopen dat alles goed komt!

4. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Mir1984 gefeliciteerd!! Wat een spannende periode voor je... Het is voor iedereen vreselijk spannend, maar als het al een keer is misgegaan, is het helemaal hels...

En MS84, wat een verhaal... Ik hoop echt zó voor je dat het nu allemaal goed mag gaan... Dat je het hartje hebt gehoord is in ieder geval een heel goed teken toch?

Succes!

5. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Asperen (Gelderland)
    Bedankt voor jullie lieve berichten en felicitaties!

Ms84 ik ben blij dat tot nu toe alles goed gaat in je zwangerschap. Hoop dat dit ook zo blijft. 3 miskramen lijkt me echt zooo erg , vooral achter elkaar. Ik ben zelf nu ook wel n beetje bang dat het nog een keer mis gaat. Maar we proberen positief te blijven. Heel veel succes verder!

6. nicolletjuh

nicolletjuh Actief lid

4 sep 2008
    319
    0
    16
    hoi hoi, ten 1ste gefeliciteerd met je nieuwe zwangerschap en we gaan er gewoon voor dat het goed is!! ik zit nu in hetzelfde schuitje als waar jij in zat 3 maanden geleden, ook na 1.5jaar zwanger en bij bijna 8 weken een echo daar zagen ze 2 vruchtzakjes maar waarschijnlijk niks erin dus na een week weer terug dat was afgelopen woensdag, de zakjes zijn gegroeid maar nog steeds leeg... nu ben ik naar huis gestuurd en ze hopen dat het vanzelf afkomt en zo niet moet ik kiezen tussen pillen en currutage, het lijkt me allemaal eng maar ik hoop dat het snel weg is! ik blijf me zo zwanger voelen kan dr niet tegen pff.. mag ik vragen hoe het bij jou gegaan is? is het vanzelf afgekomen of ben je ook geholpen?

7. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik duim voor jullie dat dit keer alles goed mag zijn:)

8. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Asperen (Gelderland)
    Hallo Nicolletjuh,

Bij mij was er idd na 10 weken een leeg vruchtzakje ondekt. Ik moest voor de zekerheid na een week terug komen om te kijken of er echt niks in zat. Dat was dus het geval.. Eerder in die week had ik al wat bloed verloren. De verloskundige rade mij aan om een curettage te ondergaan. Ik had hier ook al t een en ander op internet over gelezen. Je bent dan wel de hele dag in het ziekenhuis en het is best heftig allemaal. Vooral emotioneel. Maar ik zal als ik jou was wel n curettage laten doen.. Heel veel sterkte er mee!

9. nicolletjuh

nicolletjuh Actief lid

4 sep 2008
    319
    0
    16
    bedankt voor je reactie, ik moet donderdag terug komen bij de gyn dan ben ik ook al bijna 10 weken officieel dus hoop dat ik ook snel voor een curretage mag... dan kunnen we het gaan verwerken! jij een hele fijne zwangerschap toegewenst en we gaan er gewoon vanuit dat je echo over 2weken heel mooi is... liefs nic

10. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Gefeliciteerd meid, hopelijk blijft het deze keer goed gaan

11. chantal

chantal Bekend lid

26 jun 2009
    516
    1
    0
    NULL
    NULL
    Van harte proficiat met je zwangerschap.

12. MS84

MS84 Lid

10 nov 2008
    14
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    @ Mir1984 & Mrs Hair:

Dank jullie wel!

De verloskundige zei dat ze kon zien dat het goed tegen de wand aan ligt, dat het voeding van het dooierzakje krijgt en dat er verder geen bijzonderheden erom heen te zien zijn. Ze zei dat je altijd voorzichtig moet zijn (vooral met uitspraken) tijdens een zwangerschap maar ze zei dat het er gunstig uit zag.

Ik kan echt niet wachten tot de volgende echo :D

Deel Deze Pagina