wow patricia, mooie testjes. Gefeliciteerd! Maar...hoe lang kan het duren voordat het eruit komt dan, want ik had vorige week donderdag al een nega test. Had ik dan niet allang bloed moeten zien? ik snap echt niet waarom het zo lang duurt Ik heb de huisarts gevraagd of ik weer mocht bellen als de test komend weekend ook nega zal zijn, ze zei dat dat geen zin had omdat ze toch niks kon doen... Leuk hoor, huisartsen hmprfff Zo, genoeg gezeurd
juultjeT, ik weet niet binnen hoeveel tijd het dan zou moeten zijn dat je menstruatie komt. ik heb wel eens gelezen dat een zwangerschapstest ook kan reageren op je ovulatie, dus ben het even na gaan zoeken en kwam via google weer op deze site terecht, heb het even voor je gekopieerd... "Je zwangerschapstest kan ook reageren op ovulatie,Ik heb dat bij verschillende meiden hier gezien." Oorspronkelijk geplaatst door lara1 Je zwangerschapstest kan ook reageren op ovulatie,Ik heb dat bij verschillende meiden hier gezien. "Dacht trouwens dat dat precies andersom was... dus ovulatietest kan reageren op zwangerschapshormoon... " "Volgens mij kan het beide. Ik heb zo'n streepje gehad bij een KV 2v5 en ik bleek dus te ovuleren. Een dag later nog een keer getest aan de hand van dezelfde urine waarmee ik toen een zwangerschaps- en ovulatietest heb gedaan. Kon namelijk niet geloven dat ik zwanger zou kunnen zijn. De zwangerschapstest was omo-wit en de ovulatietest knalpositief. " zou dat het niet kunnen zijn? dat je ovulatie misschien een keer laat is geweest en dat je daardoor nu een langere cyclus hebt? ik zou het anders ook niet weten, wacht eventjes af en bel anders volgende week gewoon nog een keer de huisarts op, je wilt weten wat er aan de hand is toch, snap niet dat ze dan zeggen dat ze toch niks kunnen doen. liefs patricia
Bedankt voor je reactie! Ja daar had ik zelf ook al over gedacht, maar aan mijn tempkaartje viel niet te zien dat ik zou gaan ovuleren. Nu heb ik de afgelopen dagen wel een temp daling gehad en gisteren en vandaag was ie ineens weer wat hoger. En toen ik net naar de wc ging kwam er ineens (sorry voor de vieze praat) best veel afscheiding uit. T was heel nat en een beetje wittig (dus denk dat ik watery moet invullen op FF). Misschien dat ik nu nog een eisprong krijg ofzo?????
hoi juultjeT, ik zou het voor de zekerheid gewoon invullen op FF, en eventjes kijken vanaf wanneer je de positieve test had, en daar 2 weken bij optellen. mocht je een die dagen toch je menstruatie krijgen dan weet je in ieder geval wel hoe het zit, en hopelijk mag je alsnog zwanger zijn! bij mij is een paar dagen voor mijn eisprong dat waterige, maar wel ene beetje wit, en de 2 dagen waar de eisprong in valt is het echt als rauw eiwit, doorzichtig en glibberig, daarna weer dat waterige wit, en dan word het dikker en plakkeriger. maar ik voel mijn eisprong ook, dus dat is zoieso wel anders. ik hoop echt dat je nog positief mag testen over een weekje of 2, ik gun het iedereen zo erg liefs patricia
mag ik wat vragen patricia? had je direct na je miskraam ook je eisprong gevoeld?? ik heb gisteren weer steken gevoeld in mijn zij,zou het alweer mogelijk zijn om een eisprong te hebben direct na mijn mk van 2 weken geleden?? heb wel voor de zekerheid geklust gisteren hahahaha
hoi cindy, ik heb voor mijn 1e miskraam nooit mijn eisprong gevoeld, daarna ineens wel maar daar kwam ik ook pas na 2 rondes achter omdat ik dus niet wist dat dat die pijn was die ik elke keer had, totdat iemand me erop wees en ik het in de gaten ging houden maar ik heb mijn miskraam afgelopen maand op de 16e gehad, en op dag 13/14 buikpijn en steken gehad, dus die is toen alweer geweest (29/30 juni) normaal is het op dag 11/12 dus nu ietsje later. het is dus zeker mogelijk!, ik heb na alle miskramen gewoon mijn oudy cyclus behouden van 25 dagen (oke 2x ben ik op dag 23 al ongesteld geworden, maar nooit later als 25 dagen). liefs patricia
ow gelukkig ook eens een goed bericht na een miskraam dat de cyclus ongeveer gelijk blijft dus er is hoop voor mij dat die steekjes toch mijn ei waren of zijn
Ja heb ik gedaan. Denk toch dat het eggwhite moest zijn, want het was wel wat glibberig en bleef ook als een soort bolletje liggen zeg maar... t was niet egaal wit, maar idd een beetje doorzichtig, maar met wit erin. Heb dit nog niet eerder gezien geloof ik. Ik ben nog niet zo lang bezig om alles in de gaten te houden, dus moet alles nog een beetje leren herkennen en kunnen plaatsen. Maar bedankt voor je hulp! Ik hoop dat mn eitje nog moet komen morgen ofzo, dan hebben we nog een kansje dat het raak is deze ronde!
cindy, het zou echt kunnen hoor! bij mij is het bij alle 3 de keren niet langer geweest dan ik normaal had. ik duim voor je mee juultjeT, geeft FF inmiddels al iets aan? ben benieuwd hoe het afloopt deze ronde! iedereen verder bedankt voor de felicitaties! donderdag ben ik bij de gtn geweest, ze starten nu niet met de onderzoeken omdat ik nu zwanger ben. ik vroeg om een echo, maar in eerste instantie zij hij dat het niet uithaalde omdat je met 4 weken en 3 dagen toch nog niks zou zien, alleen dikker baarmoederslijmvlies. maar omdat ik me na een echo toch iets beter zou voelen, omdat je dan ziet dat het op dat moment "goed" is (kan natuurlijk nog altijd misgaan) heeft hij er toch een gemaakt. en daar was toch een vruchtzakje van 15mm bij 11mm op te zien alleen nu vraag ik me wat af, want op de terugweg naar huis keek ik eens goed naar de echo, en het lijkt wel of je nog een vruchtzakje of iets ziet???:S of het is misschien de eierstok?? maar heb op al mijn andere echo's nog nooit zoiets gezien. ik ga zo even de foto hier plaatsen, liefs patricia
dit is de echo. wat ik bedoel zit rechts van de vruchtzak waar ze de meting doen en het is ook iets ovaler van vorm, maar wat zou het toch zijn??? misschien zien jullie het ook Bekijk bijlage 168089 liefs patricia
hoi patricia, wat fijn dat ze toch een echo hebben gedaan! Ben je er nu iets geruster op? Ik heb nog nooit een echo gezien, dus ik kan je niks vertellen over dat ovalige wat je ziet. Bij mij heeft FF inmiddels een kruis gezet en mn temp is mooi hoog gebleven. Ik snap helemaal niks van die positieve test die ik heb gehad, want blijkbaar moest mn ei nog komen???!!!! ik zit nu op 5 dpo...
hoi juultjeT, iets geruster wel, heb alleen heel veel last van druk op mijn onderkant gehad, sinds gister ineens geen last meer van, ja heel af en toe lichtjes, dus nu maakt me dat weer een beetje onzeker hihi. maar de lichte misselijkheid is er nog steeds, vooral met het warme eten helaas.... ik snap die test dan ook niet, zou het kunnen dat je de vorige keer misschien zwanger bent geweest en het vroeg mis is gegaan en je menstruatie gewoon doorgebroken was? anders heb ik er ook geen verklaring voor. even over de echo, je ziet wel de vruchtzak he, waar ze de meting in doen (dat stippeltjeskruis erin). daarnaast zie ik wat, ik zal de foto even bewerken door het te omcirkelen in een oranje kleur. het lijkt wel net nog een vruchtzakje, alleen dan iets smaller/ovaler, echt heel raar.
Bekijk bijlage 168100 dit is de bewerkte echo, misschien kan iemand hier plaatsen wat het zou kunnen zijn. ik zit te denken aan nog een vruchtzakje, of misshien mijn eierstok??? liefs patricia
tja, het zal wat dat betreft je hele zwangerschap wel spannend blijven denk ik. De ene keer voel je dit, dan weer dat...dan ineens niets. Denk dat dat altijd wel wat onzekerheid geeft? Die vruchtzak zie ik nu idd wel zitten, bedoel je dan die zwarte vlek daar direct naast die wat langwerpiger is? Nou... na die positieve test ben ik niet meer ongesteld geweest, dat is het gekke. Als je in mijn kaartje kijkt kun je zien wanneer die positieve test was... Het is echt heel raar... Ik ging er daarna ook vanuit dat ik ongesteld ging worden, maar het kwam maar niet. En zo ineens ging mijn temp omhoog en ontdekte ik dat FF een kruis ging zetten als mijn temp hoog bleef. Heeeeeel vreemd.
ooooooooh nu zie ik wat je bedoelt.. pfff geen idee joh wat dat is... ik ben nog nooit zwanger geweest dus kan het je niet vertellen...
Zoals ik het kan bepalen is dat geen vruchtzakje.........misschien je eierstok maar dat vind ik ook moeilijk om te zeggen. Een vruchtzakje is veel ronder zoals die mooie aan de linkerkant van de foto. Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Kan ook misschien je bijna lege blaas zien. Die hebben ze bij mij al eens mis gezien als een leeg vruchtzakje
juultjeT, ik blijf het ook raar vinden hoor, maar als je nu je eisprong pas hebt gehad hoop ik dat het deze ronde raak is voor je!!! sloppyslayer, bedankt voor de felicitatie miron, ik denk dat je gelijk hebt (schaam schaam) ik had niet geplast voor de echo, alleen thuis nog, en de gyn zei wel dat hij mijn blaas kon zien:O jeetje zit ik me druk te maken om niets hahaha liefs patricia