Na miskraam, opnieuw klachten.

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door roadie, 30 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roadie

roadie Lid

23 feb 2011
    13
    0
    0
    Noord Holland
    Hoi,

Hier in het kort mijn verhaal.
    Heb op 17 feb positief getest, en we waren verbaasd en blij, ik was pas gestopt met de pil.
    Op 7 mrt de 1e echo gehad met 7w, alles zag er goed uit, en het hartje klopte.
    Met 10w5d, (2 apr) begonnen met vloeien, heb de vk gebeld en kreeg gelijk op ma 4 apr een echo.
    Alles was ok, hartje gehoord, en de vk zag niet waar het bloed vandaan kwam.
    Ben op vr 8 apr een paar stolsels verloren, en heb gelijk de vk weer gebeld.
    Heb op za 9 apr weer een echo gehad in het zh, ook hier alles ok, de gyn, dacht dat het bloed uit de baarmoeder kwam, maar kon geen zekerheid geven.
    Zo avond 10 apr, ging het mis, en heb helaas een volledige miskraam gehad.
    Op 11 apr weer een echo, en de vk zei dat het idd een volledige spontane miskraam was geweest, en dat de bm schoon was.

Nu heb ik nog gevloeid tot 16 apr, maar heb geen last meer gehad van zw klachten.

Maar nu heb ik sinds een dag of 3 weer last van lichte hoofdpijn, bultjes bij mijn tepels, af en toe lichte steekjes in mijn borsten, en ben weer dood en doodmoe.
    Heb gister een zw test gedaan, en die gaf positief aan.
    Kan het nu zo zijn dat er nog hcg hormoon in mijn lichaam zit van de vorige zwangerschap?
    Ook ´voel´ ik me weer zwanger, of houd mijn lichaam me nu voor de gek?
    Ik heb volgens mij ook weer een eisprong gehad, maar weet het niet zeker.
    Ik heb de afgelopen jaren veel meegemaakt, en ben altijd op mijn gevoel afgegaan, en dat gevoel is tot nu toe altijd goed geweest!
    De vorige zw voelde ook niet goed aan, en dat was dus helaas ook zo.

Graag hoor ik een reactie.

Groetjes, Roadie.

2. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo Roadie.

Als je 11 april een complete miskraam hebt gehad. Zou je ongeveer 14 dagen later een eisprong kunnen hebben (meestal duurt dit langer want je hormoonhuishouding is verstoord geweest door de miskraam). Dan zou je nu nog geen positieve test kunnen hebben. Test word positief op de dag dat je weer zo moeten menstrueren.
    Ongeveer 2 wkn na de eisprong.

Wacht je cyclus even af. Blijft je menstruatie uit. Test dan opnieuw.

Succes.

Groetjes Ineke

Deel Deze Pagina