toch weer een miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door 7Samantha7, 31 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 7Samantha7

    20 apr 2007
    75
    0
    0
    hallo ik had zondag een lichte posi test toen dinsdag eengoede posi test en donderdag weer een lichte dus ik dacht al dat het niet goed zat nou ben ik vanaf vanmorgen al flink aan het bloeden net als bij een menstruatie en en heb ook wel een beetje pijn in me onderbuik wat doortrekt tot me onderrug dus ik denk dat ik weer een miskraam heb ik heb vanmorgen nog ff een testje gedaan van predictor en die was negatief die andere waren van de kruidvat ik had zondag ook al bloed gehad maar dat was maar 1x en geen bloed zoals ongi maar helder rood oranje was dat dus waarshijnlijk innesteling maar toch niet goed gegaan blijkbaar van af die x dat ik zondag bloed had gehad heb ik ook bruin verlies gehad niet veel maar wel de hele week tot nu nou ben ik dus echt veel aan het bloeden ga maandag maar ff me gyneceloog bellen
     
  2. Niet meer actief

    hoi meid
    balen zeg
    ik wil je veel sterkte wensen
     
  3. tiruja

    tiruja VIP lid

    28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    heel veel sterkte
    ik heb vandaag ook (na een bloeding) een ngea test gehad
    Volgende week krijg ik een echo om te zien of de buik scvhoon is

    sterkte
     
  4. Lola1982

    Lola1982 VIP lid

    16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Bah, heel veel sterkte!
     
  5. Lexie74

    Lexie74 VIP lid

    14 sep 2006
    9.343
    189
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Dat jullie al zo snel negatief testen! Vind ik raar het hcg niveau zakt vrij langzaam na een miskraam namelijk.
    Bij mij kon je na een week nog zien in eht bloed dat ik zwanger was geweest.
    Apart vind ik dat
     
  6. tiruja

    tiruja VIP lid

    28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    hangt er ook vanaf hoelang je zwanger geweest bent en wanneer het dus mis ging.
    Hier ging het al zo snel na NOD mis dus dan is je hcg niveau niet zo hoog
     
  7. Niet meer actief

    sterkte samantha

    mijn Mk is nu 4 half week geleden en bij mij was een dg na de miskraam gelijk het hcg ook verdwenen ben onder controle in het UMCG
    dus alles kan lexie74 niet elk lichaam is hetzelfde en is net wat luna 73 zegt hangt ervan af hoelang je zwanger was ik heb ook maar 3 dg gevloeid en heb netjes op tijd mn eisprong weer gehad


    liefs kaley

    zit nu weer in de afwacht fase
     
  8. Dombo

    Dombo VIP lid

    12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Heel veel sterkte. Ik had ook een licht positieve test en op de dag van de miskraam een negatieve. Een licht-positieve en zelfs negatieve test had ik ook met m'n eerste zwangerschap en daar is een gezonde dochter uit voortgekomen, dus dat hoeft niet alles te zeggen.
    Heb inmiddels een echo gehad en m'n buik was weer schoon, gelukkig.
     

Deel Deze Pagina