wat kan dit zijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MissFlower, 23 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    ik had gister echt een hele lange sliert slijm :confused: Nu lees ik verschillende verhalen.. de één zegt het is een teken van naderende eisprong en de ander zegt dat het eitje dan al is geweest.. maar als ik uitga van mijn tussenbloeding (2x pil niet gehad) dan zit ik nu op dag 9 en kan ik nog geen eisprong hebben.. gister had ik wel pijn tijdens de seks en dat heb ik ook altijd rond mijn eisprong.. ik heb voor deze tussenbloeding ook een kleine tussenbloeding gehad maar ben toen wel doorgegaan met de pil.. nu gaan voor een tweede dus heb het nu laten komen... dus tja. vrees dat het ook beejte in de war is allemaal maar alsnog ga ik er van uit dat ik op dag 9 zit..maar goed normaal had ik altijd een eisprong rond de 14de en deed ook echt zeer... of zal het gewoon niks geweest zijn?

2. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Ik heb dit altijd NA mijn eitje...

3. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

En ikke voor en op mijn eitje

4. Jenna78

Jenna78 Lid

18 nov 2008
    33
    0
    0
    Amsterdam
    Ze zeggen dat je slijm normaal zo VOOR de eisprong is....?

5. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    zie je allemaal verschillend haha

ik heb dit 1x eerder gehad dus herken het verder niet..

6. lili20

lili20 Actief lid

22 jul 2008
    383
    0
    0
    kledingverkoopster
    amsterdam
    ik heb het ook altijd

7. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Hier ook voor mijn ei.

8. Brit1980

Brit1980 Actief lid

20 aug 2008
    240
    0
    0
    bij mijn man en kindjes
    Dat is bij mij een teken dat mijn ei geweest is...

liefs

9. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Het is altijd voor het eitje zei mijn GYN laatst...

10. Liesben

Liesben Niet meer actief

Volgens mij is het bij mij ook tijdens of na de eisprong.

11. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    bij mij is het voor mijn ei, soms zelfs een paar dagen ervoor. dit x 1 dag voor ei, vorige x ook.

dit heb ik gelezen:

Naarmate de eisprong dichterbij komt, wordt de baarmoedermond zachter en de opening wijder. Intussen wordt het slijm vloeibaar, elastisch, minder zuur en helder, kortom: zaadvriendelijk. Het helpt de zaadcellen om naar boven te ‘klimmen’, de baarmoederhals en verder de baarmoeder in. Vlak voor de ovulatie ziet het eruit als rauw eiwit. Je kunt er draden van trekken.

De ene vrouw merkt dit heel duidelijk, de andere nauwelijks. Maar als ze er bewust op letten, zullen de meeste vrouwen merken dat een of meer dagen voor de eisprong hun schaamlippen vochtiger zijn. Er blijft dan wat glibberig slijm aan het wc-papiertje zitten. Daaraan herken je de vruchtbare dagen. De dag dat het baarmoederhalsslijm het meest overvloedig, draderig en dun is, valt meestal een dag voor de eisprong.

12. tinkerbelletje

tinkerbelletje Actief lid

20 okt 2008
    205
    0
    0
    :D Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier ik vind het heel leuk om iedereen zijn verhalen te lezen ik wil jullie mening wel ergens over 4 september 2008 is mijn spiraal na 5 jaar verwijderd mijn cyclus is zo goed als normaal zo'n 28 dagen. Mijn vriend en ik waren niet echt bezig met zwanger worden maar hadden toch een ongelukje met een condoom op mijn vruchtbaarste dag (heb ik daarna opgezocht) de dag daarna had ik mijn eisprong nou heb ik gemerkt dat ik de andere keren met mijn eisprong idd een dikke taaie slijm afveegde maar deze keer was het niet veel. De kans is toch wel groot om zwanger te zijn als je de dag voor je eisprong geklust heb toch? jullie reactie graag moet nog 7 dagen wachten voor ik kan testen ben toch wel heel erg nieuwsgierig hoor het is zeker wel gewenst dat zou dan nr 3 worden! :D

13. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

ja hoor, je bent extra vruchtbaar in die periode, dus je hebt een kans om zwanger te zijn..
    en van ontpillen heb je volgens mij geen last als je spiraal verwijdert is, dus wie weet :)

Deel Deze Pagina