Hello Ladies, Ik heb 19-10 een miskraam gehad. (19-10 vruchtje verloren) Ik zie die dag als eerste dag van de laatste menstruatie. Op de 13e a 14e dag mijn eisprong gehad (dit niet getest middels ovulatietesten, maar a.d.v ovulatiepijn) Wel heb ik op 29-10 een zwangerschapstest gedaan om te kijken of ik nog HCG-hormoon heb. Deze test was negatief. Nu zit ik op mijn NOD, heb afgelopen dagen wel af en toe het gevoel gehad dat ik ongesteld moest worden. Heb ook een zwangerschapstest gedaan. Deze was negatief. Nu wil ik graag weten of je na een miskraam sneller HCG hormoon aanmaakt en dus eigenlijk sneller positief zou kunnen testen. Ik voel me niet echt zwanger (Ik ben chagerijnig en down, geen pijnlijke borsten) Maar mijn menstruatie blijft uit (terwijl ik nooit langer dan 28 dgn ben en ook niet echt voorboden van een menstruatie heb) Alvast bedankt voor het antwoord, want ik (en mijn vriend) word gek van mezelf. Groeten, Jaleesa
Hoi! Het is heel vaak zo dat je eisprong een stuk later komt na een miskraam. Meestal...(ligt er ook aan hoe lang je zwanger was) word je na 6 weken weer ongesteld, sommige na 5 weken, sommige slaan een hele maand over. Ik werd na precies 6 weken weer ongesteld na een mk te hebben gehad bij een zwangerschap van bijna 6 weken(in augustus dit jaar) Het zou dus heel goed mogelijk kunnen zijn dat, dat bij jou ook het geval is. Ik heb er nog nooit van gehoord dat je HCG sneller wordt aangemaakt na een miskraam. Er wordt wel eens beweerd dat je vruchtbaarder bent na een miskraam...maar zie dat zelf als een fabeltje.