Innestelingsbloeding

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ciprilla, 20 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Op 14 maart had ik een positieve ovulatietest. 15 maart was deze negatief, ervan uitgaande dat de 15de mijn ei was zit ik nu 5dpo. Nu heb ik al de hele tijd lichte krampjes in mn onderbuik, net had ik wat rood bloedverlies. Kan dit een innestelingsbloeding zijn? Ik heb t idee dat ik gewoon ongesteld ben geworden maar dat lijkt me wel vreemd zo snel al. Verder geen ervaring met echt bloedverlies. Bij mn eerste zwangerschap had ik voor nod wat bruin/rood verlies maar wel iets minder als nu.

2. Mar1983veluwe

20 mrt 2018
    10
    0
    1
    Vrouw
    In mijn voorgaande 2 zwangerschappen heb ik nooit een innestelings bloeding gehad en beide malen was de zwangerschap prima, totdat het helaas later mis ging. Nu weer volop bezig en misschien weer zwanger maar mijn innesteling zou dit weekend hebben moeten plaatsvinden. Ben wel toevallig enorm ziek geworden zaterdagavond (overgeven en diarree sorryyy) of dat er mee te maken heeft weet ik niet.. kan natuurlijk ook een buikgriep zijn. Wanneer is je NOD?

3. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Volgens mij komt een innestelingsbloeding vaker niet voor als wel. Ik vermoed nod 29 maart. Ja en griep heerst maar kan ook weer door prille zwangerschap komen, ik vind t maar lastig. :D

4. Mar1983veluwe

20 mrt 2018
    10
    0
    1
    Vrouw
    Dan lopen we bijna gelijk op.. mijne 27e. Blijft spannend deze dagen.. toevallig wel vandaag wat extra gevoelige testen besteld kon het toch niet laten!! Ik duim voor je en keep me posted

5. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Ik duim ook voor jou! Wanneer ga jij testen? Ik ben bang dat ik gewoon heel vroeg mn menstruatie heb gekregen, ik wacht nog even af.

6. Mar1983veluwe

20 mrt 2018
    10
    0
    1
    Vrouw
    Ik denk dat ik vrijdag begin met testen.. kan mezelf moeilijk inhouden en die tests kunnen 6 dagen voor nod.. het zou kunnen dat je ongesteld bent geworden.. zet het ook echt door? Anders zou het wellicht toch een innesteling kunnen zijn, qua tijd zit je daar wel nu op. **fingers crossed **

7. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Spannend, vrijdag is al bijna. Als het hier niet doorzet probeer ik te wachten tot zondag , ik heb de testen al liggen dus ik hoop echt dat ik zolang kan wachten mocht het niet doorzetten natuurlijk. Het is tot nu toe nog weinig geweest maar wel helderrood dus dat vind ik altijd een beetje angstig.

8. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Zelf tussen vorige week woensdagochtend en vrijdag ochtend mijn ei gehad ' cyclus annalyse' en gisteren opeens roze afscheiding. Te vroeg voor een innestelings bloeding dus. Maar het kan ook een ovulatie bloeding zijn ;)

9. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Een ovulatiebloeding na je ei dat kan dus ook? Oké weer wat geleerd :roflmao:

10. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Haha ja, heb net nog even naar het ziekenhuis gebeld en die zijden ook of een ovulatie bloeding of een innestelings en gaven aan dat van het positieve uit moet gaan. ' doe ik niet aangezien de afgelopen jaren genoeg tegenslag gehad heb op dit gebied'

11. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Oké nou spannend zeg, bloed je nog of was t maar eenmalig? Hier nog met afvegen rood maar ook buikpijn een beetje dus vrees toch gewoon een menstruatie.

12. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Nee gisteren echt opeens roze afscheidingbmet helder roden stippens klinkt zo vies. En daar na gewoon weer roze.

13. ciprilla

ciprilla Fanatiek lid

1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Ik denk toch dat de menstruatie is doorgebroken hier, erg jammer maar we gaan nu voor een 2019 baby :)

@Maan14 en @Mar1983veluwe , hopelijk hebben jullie over een paar dagen een mooie knaltest in handen! :D

14. Mar1983veluwe

20 mrt 2018
    10
    0
    1
    Vrouw
    Ahh wat balen zeg.. maar een 2019 baby klinkt ook super mooi ❤️ Hier ook super onzeker hoor dus misschien sluit ik me snel ik de 2019 baby groep aan .

Deel Deze Pagina