Hallo Meiden, Ik zal kort samenvatten hoe ik er nu voorsta.. 1 oktober voor het laatst ongi.. Op 14 en 15 oktober posi ovu testen (NOD op 28 okt).. Op 12, 15 en 16 okt geklust.. Nu heb ik sinds vanmorgen buikpijn waar ik krom van loop.. De pijn zit precies onder de navel en als ik mijn buik indruk wordt het erger.. Heb geen uitstralingen naar links of rechts.. Nu vraag ik me af wat dit kan zijn.. Kunnen dit tekenen zijn dat het raak is? Heb deze pijn nog nooit gehad en heb de hele middag met een kruik in bed gelegen.. Ben normaal een echte doorbijter maar heb vanmiddag moeten toegeven.. Heeft iemand een idee wat dit kan betekenen en of deze pijn iets betekend? Hoop dat jullie mij verder kunnen helpen! Alvast bedankt voor je reactie! ________________________ Liefs Amigo
Ik zou graag willen zeggen dat dat een teken is dat je zwanger bent, maar er zijn zoveel tekenen en iedereen beleefd dat op een andere manier. In dit stadium kan je volgens mij nog niets zeker zeggen. Het kan ook gewoon een buikgriepje zijn of wat last van de darmen. Wil je niet de put in praten hoor, maar ik denk dat je nog heel eventjes geduld moet hebben. Sterkte
Dankje wel voor je reactie.. Je praat me echt niet in de put.. Het heeft bij ons geen haast, mocht het raak zijn dan hebben we geluk! Zo niet dan gaan we gewoon weer vol goede moed de volgende ronde in.. Was alleen erg benieuwd of iemand dit herkende, omdat ik dit nog nooit zo heb gehad.. Iedereen ervaart het natuurlijk anders waardoor vergelijking ook moeilijker zal zijn.. Jij ook veel succes!
Klik hier maar eens voor een lijstje van mogelijke klachten bij zwangerschap. Er staat bij veel opties dat het pas na zoveel weken is, maar ik weet dat veel dames zulke klachten ook al hebben als ze echt nog maar net zwanger zijn. He sterkte met afwachtend, het blijft altijd spannend!
Hoe voelt je buik tijdens het plassen?? Heb geen antwoord op je vraag maar komt mij wel bekend voor alleen werd ik daarna ongesteld.. Maar dat zegt niets iedereen reageert anders Succes met afwachten!!
LVP: thanks voor het lijstje! Ga het zo eens doorspitten.. Keltje1: Bedankt voor je reactie! Tijdens het plassen doet ook pijn, net alsof ik mijn buik indruk dat soort pijn.. Zal geen blaasontsteking zijn denk ik, dit heb ik in het verleden vaker gehad en die haal ik er zo tussen uit.. Dus jij werd erna ongi? Ik zit nog ver van mijn NOD af, had jij dat dan ook?
Ja dat had ik ook Amigo!! Heb het toen hier gezet maar geen concrete antwoorden gehad.. Ik werd zo en zo 3 dagen voor NOD ongesteld.. en had het al iets daarvoor.. En deze cyclus heb ik het gehad na/tijdens mijn eisprong en nu ben ik 5 dagen overtijd.. Dus kan je geen antwoord geven.. Mijn omgeving dacht aan een miskraam maar nooit een positieve test gehad Dus helaas ik heb geen antwoord voor je.. Word echt afwachten, sorry.. Als het aanhoud zou ik wel naar een dokter gaan!! Want ik heb er wel 3 dagen echt last van gehad daarna nam het steeds een beetje af.. Heb zelf de huisartsenpost gebeld die zeiden neem maar een ibruprofen heb ik toen gedaan maar hielp niet.. Succes!
OW spannend zeg 5 dagen overtijd.. Heb je al getest??? Ik duim voor je! Het gaat nu al een beetje beter.. Heb het nog met vlagen, was ook al aan het denken als het doorzet dan bel ik maandag de HA even.. Hopelijk dadelijk lekker slapen en dan hoop ik dat het morgen over is..
Ja heb al getest, zie topic ''Een vraagje!'' Ik hoop ook voor je dat het snel beter gaat, want het is inderdaad niet leuk zulke buikpijn!! Wel even laten weten als je naar de HA gaat en wat hij/zij zegt, ben wel benieuwd.. Hoop voor je dat het niet zover hoeft te komen! Nogmaals succes! (Hoop voor je dat het een goed teken is!)
Wat me ineens te binnen schiet... Misschien heb je wel innestelingspijn ofzo.. geen idee of dat bestaat maar dat zou het wel kunnen zijn! Als je 1 deze dagen ook een beetje bloedverlies hebt is dat het waarschijnlijk.. (kan ook zonder bloedverlies hoor..)
Ja dat lampje was bij mij ook al gaan branden haha.. Maar dat duurt meestal toch even, dacht een week na je eisprong? Zou erg raar zijn als dat nu al zou zijn.. Heb er nog niets over gelezen hier bij iemand waarbij dat ook zo snel ging.. Maar de stille hoop blijft haha...
Hmm ja.. daar kan je ook wel gelijk in hebben. Ik weet wel dat het eitje een week nodig heeft om in je baarmoeder te komen. Dus als jij vruchtbaar bent is het eitje al bezig om de weg naar je baarmoeder af te leggen.. Dus het zou kunnen, denk ik hoor.. Kun je dat niet bij de calculator op deze site nakijken?? Zal eens kijken of het erbij staat..!
Super handig zeg, zo leer ik nog eens wat bij haha... Staat bij innesteldag 20 okt.. Over 2 dagen dus.. Hmmm, dan zou de pijn daarvan dus niet kunnen zijn.. Moet zeggen dat de afgelopen 4 uur de pijn goed is afgenomen.. Heb mijn 2e pijnstiller om 9 uur gepakt.. Weet ook niet of het bestaat dat de innesteling eerder plaats vindt? In elk geval bedankt voor de handige tip!!
Graag gedaan!! En gewoon even wachten, misschien heb je de 20ste wel beetje bloedverlies.. Dan weet je iig wat meer en klopt het. Ik weet niet of het ook eerder kan.. Ik hoop het voor je! Worden 2 spannende weken!
hey amigo wij lopen tegelijk zie ik wat leuk! Ik hoop dat de pijn al minder is geworden bij je? En laten we alle 2 hopen dat we rond dinsdag een beetje meer hoop krijgen Ik weet wel dat je ei eerder kan springen, maar dat gebeurt niet heel vaak....
Wat leuk dat we samenlopen! Laten we inderdaad hopen dat we dinsdag iets gaan voelen of zien.. Spannend.. De buikpijn is zo goed als weg.. Is wel nog erg gevoelig, maar ik loop niet meer krom van de pijn, dus dat is al fijn! Dat je ei eerder kan springen dat weet ik, maar of de innesteldag eerder plaats vindt is mij nog een vraag? Heb mijn ei kunnen vinden door ovu testen, dus daar ben ik vrij zeker over.. Dacht gister dat de buikpijn misschien iets te maken kon hebben met een eerdere innesteling.. Iemand een idee??