na miskraam vroege eisprong?

Discussie in 'Miskraam' gestart door veronique1985, 26 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. veronique1985

veronique1985 Actief lid

29 sep 2008
    183
    0
    16
    hallo allemaal.
    ik heb 20 november een miskraam gehad dus de eerste dag van mijn laatste menstruatie.
    nu heb ik al de hele dag het gevoel wat ik ook krijg als ik mijn eisprong heb.
    ik heb net bij de zwangerschapscalculator gekeken en als ik een 21 cyclus zou hebben dan klopt het.(heb normaal 28 dagen)
    maar meestal duurd je cyclus toch langer na een miskraam?
    wie kent dit gevoel heeft dit nog gewoon te maken met je miskraam of zou ik echt al een vroege eisprong kunnen hebben?

2. natjes

natjes Niet meer actief

Ik ben 5 nov gecurreteerd..had na 10 dagen al positieve ovutest ! en 2 dagen na de positieve ovutest een tempdip.. Kan dus wel degelijk. Al was ik er ook wel sceptisch over.. haha

3. Noodles

Noodles Actief lid

8 aug 2006
    277
    1
    0
    Ja het kan, het is bij iedereen weer anders. Overigens kan de pijn die je voelt ook zijn omdat je cyclus weer op gang komt, maar het eitje deze maand niet springt. Dat heb ik zelf ook een keer gehad. Ik wist zeker dat het eisprongpijn was, maar de ovulatietesten gaven negatief aan.

Little85pooh vindt dit leuk.
  4. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    hai lieve meiden, geldt dit dan ook voor een vroege miskraam? dan begin ik namelijk even eerder met mn ovulatie testen.... Liefs Dina

5. josje71

josje71 Lid

26 nov 2008
    7
    0
    0
    Hoi,

ik heb dit idd ook gehad. Ik heb drie vroege miskramen gehad. En na alle drie had ik een korte cyclus van 21 dagen. Mijn eisprong was erg vroeg, getest met ovu testen. Het kan dus..
    Succes!

Groetjes, Josje

6. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    hai josje, thanks. dat is goed dat ik dat weet. wanneer begon jij met testen? ik heb nu een cyclus van 31 dagen gehad. begon op dag 10 met testen. nu iets eerder beginnen denk?... Liefs

7. josje71

josje71 Lid

26 nov 2008
    7
    0
    0
    Hoi Dina,

Ik ben de laatste keer op dag 8 begonnen. Ik had gelijk een vaag streepje en de dag erna was het positief. Het was een cyclus van 21 dagen. Helaas is het weer niet gelukt, maar ik blijf vroeg testen. Er zit bij mij niet echt regelmaat in...
    Groetjes en succes, Jose

8. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    hai josje, oh wat irritant is dat he , geen regelmaat. ik zit nu pas in mijn tweede ronde. heb net een vmk gehad. daar ben ik even van aan het bijkomen. hoopdat het de tweede ronde dan maar raak is, maar ik ga er gewoon niet van uit. neem even een beetje afstand. hoeveelste ronde is het van jou? liefs

9. josje71

josje71 Lid

26 nov 2008
    7
    0
    0
    Hoi Dina,

voor mij is het ronde 8 (ik begin met tellen na maart). Ik heb in maart een missed abortion gehad, curretage. Vervolgens in juni weer zwanger, een mk na 5 weken. Gelijk ronde erna weer zwanger, weer na 5 weken een mk. Begin november weer een mk na 4,5 weken. Ik ga nu ook proberen even afstand te nemen en nog meer te genieten mijn dochter van bijna drie en de decembertijd...
    Ik hoop voor je dat het de volgende ronde raak is!

10. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    wauw.... jeetje wat erg zeg. hoe kan het dat je zoveel miskramen krijgt? hebben ze daar al onderzoek naar gedaan? het komt vaak voor maar niet vaak dat het zo veel voorkomt. ik hoop dat dit voor mij een aftrap is dat het gewoon goed gaat komen. elke miskraam is weer een verwerking die je moet doorstaan. bah!

11. josje71

josje71 Lid

26 nov 2008
    7
    0
    0
    In september heb ik idd onderzoek laten doen. Ze hebben bloed onderzocht, maar daar kwam niks uit (daar ging ik al vanuit..). Volgens de gyn was het dikke pech. Nu het in november weer mis is gegaan en heb ik besloten om volgend jaar maar weer een afspraak te maken. Eerst maar even focussen op andere dingen. Ik heb nog steeds de hoop dat het een keer goed gaat. Ik hoop voor jou dat het bij deze ene keer blijft en dat je binnenkort mag gaan genieten van een zwangerschap!

12. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    Goed zo, laat je maar onderzoeken hoor! en ook goed dat jenu even de tijd neemt. wie weet lukt het wel... dank je voor je lieve woorden. ik hoop ook dat dit de eerste en de laatste keer was. ik hoop dat ik snel fijn zwanger mag worden en da thet allemaal goed gaat! Liefs Dina

13. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Meer als een chromonsomen test en bloedstolling kunnen ze niet doen helaas.
    er is geen medicijn om het goed te laten verlopen

14. josje71

josje71 Lid

26 nov 2008
    7
    0
    0
    Graag wil ik toch laten onderzoeken of er na m'n curretage iets niet goed is gegaan oid. Heb nl nooit een echo gehad na die tijd... Bloedonderzoek heb ik al gehad, kwam niks uit gelukkig (en ook weer niet, anders kon er iets aan gedaan worden...)

15. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik had na mijn curettage ook een cyclus van 21 dagen. Ik had mijn ei al op dag 9 dus het is niet raar. Nu mijn tweede cyclus duurt het langer voordat mijn eisprong er is....

16. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    nou ik ben maar vast beginnen met ovu testen hihi. we zijn vanaf zaterdag alvast lekker om de dag aan het klussen. hihi je weet maar nooit he. vinden het gelukkig allebei erg leuk haha ben benieuwd. hoop dat mijn ovu wat eerder is. had em de vorige keer op dag 16 en de 17de mijn eitje... lets hope so...

17. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    wat leest mijn oog nu?

vroegere eisprong? jemig.. ik zat gisteren met steken in mijn liezen ...exact zoals ik met mijn eisprong heb.. ik dacht nog..wat raar.. dat kan helemaal niet...

geeft toch te denken....zo op dag 10...

hmmmmm....

18. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    het zou goed kunnen...

19. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    BLijkbaar....laten we nu net "geklust hebben" ;)

20. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    hihi nou ik hoop het van harte voor je meid. ik zit op dag 9 na mn vmk. verloor tot gisteren nog wat veegjes bloed, maar ben toch maar aan mn ovu testen begonnen. het rommelt altijd wel een beetje daar aan die rechterkant haha ik hoop ook wel dat ik em morgen of overmorgen heb... aan de andere kant...moeten we veel werken allebei (nachten etc) dus hebben we eigenlijk vanaf maandag wat beter de tijd om ook echt ervoor te gaan haha

Deel Deze Pagina