Na miskraam wachten op menstruatie, maar hoelang??

Discussie in 'Miskraam' gestart door susan84, 12 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. susan84

susan84 Niet meer actief

Ha meiden,

Ik heb 3 weken geleden helaas een miskraam gehad :(
    Mijn Hcg daalde snel, maar weet nu niet of hij al helemaal op 0 staat.
    We hebben ontzettend veel verdriet gehad, maar kunnen het ook goed relativeren. Hierdoor zijn we er allebei al weer klaar voor om er weer meteen voor te gaan. Je hoort alleen zo vaak dat je menstruatie een stuk later op gang kan komen... Ik heb altijd een erg duidelijke en pijnlijke eisprong gehad, maar nu nog niets gevoeld.
    Het liefst wordt ik meteen weer ongesteld, zodat ik verder kan met een duidelijke cyclus, maar daar is geen pijl op te trekken. Zo vervelend die onduidelijkheid, pfff...

Wie zit hier nog meer op te wachten? Of heeft dit ook zo ervaren?

2. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Allereerst heel veel sterkte. Bij mij duurde het 40 dagen na mijn miskraam met nacurretage voordat ik ongesteld werd met een cyclus die normaal 32/34 dagen is. Er zijn hier ook mensen waar het veel langer heeft geduurd. Ik hoop voor je dat je snel weer verder kon.

3. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Wat vervelend dat je een miskraam hebt gehad.
    Mijn cyclussen duren normaal tussen de 6 en 8 weken en na mijn miskraam 9 weken, dus hij was wel iets langer.
    Sterkte!

4. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Ik had normaal een cyclus van 28 dagen en na mijn MA een cyclus van 31 dagen.

Hopen dat je snel weer ongesteld bent!

5. susan84

susan84 Niet meer actief

Bedankt voor jullie reacties!
    Nijntje en mamadaisy ik zie dat jullie allebei na de MA in 2 rondes weer zwanger waren! Proficiat! Ze zeggen weleens dat je lichaam op een of andere manier nu weet hoe het moet en je eerder zwanger kan raken. Laten we het hopen!
    Het is pas 3 wkn geleden, dus het zou kunnen met een langere cyclus dat m'n eisprong nog moet komen!
    Helaas kan ik alleen blijven wachten en natuurlijk klussen tussendoor hihi wie weet komt m'n eisprong er nog aan!

6. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Ik werd na 30 dagen weer ongesteld na mijn ma. In ronde 3 weer zwanger maar helaas een vmk.

7. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    ik heb in 2009 een mk gehad, ik was 7 weken zwanger, dit was op 22 november, de test was 1 december weer helemaal negatief en op 19 december had ik weer een positieve test in handen en die zwangerschap ging gelukkig goed,

nu heb ik een maand geleden een vroege miskraam gehad bij 5 weken en ik ben nu alweer zwanger, bij mij zaten er beide keren dus geen menstruatie tussen,

ik hoop voor je dat je gauw zwanger mag worden.

8. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Bij al mijn mk duurde het ongeveer 7 of 8 wk wanneer ik weer ongesteld werd.

Bij mijn vriendin was het gewoon binnen 28 dg. Het kan zo verschillen

9. Charisma83

Charisma83 Actief lid

25 okt 2008
    173
    0
    0
    amsterdam
    Hoi hoi

Ik heb m'n eisprong 3 weken na m'n miskraam gehad. Dus zou 5 weken daarna ongesteld worden. Gelukkig werd ik niet ongesteld en was meteen weer zwanger.

Deel Deze Pagina