wanneer weer?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door booboo22, 18 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    Ik had even een vraagje en moet het even van me afschrijven...
    Wij willen al jaren een gezinnetje en zijn sinds kort eraan begonnen...

Ik was ook vrij snel zwanger, namelijk de 2de ronde, oww wat was ik blij, maar helaas..

1 dag na het vertellen aan mijn ouders (ik was 5wk en 2 dagen)werd ik snachts wakker met gigantische buikkrampen, echt ik ging kapot!ik moest plassen en ging naar de wc en daar kwam bloed en nog meer bloed, buikpijn werd nog erger,overgeven ervan, dus op naar het ziekenhuis, zoiets hoop ik niet meer mee te maken,echt mijn baarmoeder kneep helemaal samen, zo pijnlijk!, en het bleek een miskraam te zijn, ik ben er zo verdrietig van,vandaag heel de dag zittten huilen, voel me zo leeg ineens...

de Gyn zei dat we pure pech hadden, ik had alles volgens het boekje gedaan, al n jaar gestopt met de pil, al een hele tijd foliumzuur geslikt, nooit gerookt.overal op letten

Ik was best snel zwanger en mijn vraag is ofdat er meiden zijn die na een miskraam snel zwanger waren?

Ik ben benieuwd
    groetjes...

2. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Hoi Booboo,

Ik zit nu in de 6e ronde na mijn miskraam.
    Maar bij de eerste werd ik pas na bijna 2 jaar zwanger dus ik verwacht dat het nu ook niet binnen een jaar lukt.

Maar er zijn heel veel meiden die binnen 6 maanden of zelfs eerder weer zwanger werden. Dus geef de moed niet op en probeer positief te blijven.

Veel succes.

Grt vanilia

3. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Booboo, ik heb zelfs gelezen en ook meerdere malen dat er meiden zijn die niet meer ongesteld worden na hun miskraam en gelijk weer zwanger zijn.. ook al raad de gyn dat wel eens af.. zover ik weet gingen die zwangerschappen tot dan ook goed.. weet alleen geen namen meer, maar die weet ik vandaag van niemand zo lijkt het XD

4. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    na MK was ik na 3 maanden opnieuw zwanger.. maar ken er die meteen weer zwanger waren dus niet ongi zijn geweest tussendoor.

Deel Deze Pagina