Hai allemaal, Wat denken jullie: ik heb op 26 oktober pregnyl gespoten voor de tp van een cryo. (Nu 14 dagen geleden). Op 1 november de tp gehad. Ik mag officieel woensdag pas testen, maar kon niet meer wachten de Predictor early test geeft positief aan. Kan dit nog door de pregnyl konen of kan ik voorzichtig een gat in de lucht springen? Die verschrikkelijke wachtweken!
De pregnyl is sowieso je lichaam al uit, dus daar komt het niet meer door. Helaas geeft Predictor wel regelmatig vals positieve testen (zelfs mannen testen positief), dus om díé reden zou ik nog niet juichen. Even een ander testje proberen en dan weet je het zeker!
Sluit me aan bij shadixxx pregnyl is echt wel weg, maar even een andere test doen, deze is helaas niet betrouwbaar. Ik hoop heel hard op een mooie streep! En als je echt duidelijkheid wil, haal de cb met wekenindicator. Hoef je niet te gluren naar streepjes en dat kan gedoe schelen
deze is wel erg duidelijk voor een vals positief! ikbzou nog een test doen bijv met kruidvat 2 voor 5. succes!
whaaaaaa!!!! Ik ga zo maar een nieuwe test halen. Eerst even wachten tot mijn andere kruimel wakker is.... pffffff wat spannend!
Predictor Early is vaak een baggertest. Iemand had zelfs zwanger kraanwater. Vrouwen die niet zwanger zijn testen positief en vrouwen die wel zwanger zijn negatief. Jouw streepje vind ik echter wel erg duidelijk. Hoop dat je met een ander merk ook positief test en dat je zwanger bent!
Spannend! Ik duim voor je. Toch zou ik echt wachten tot de testdag anders ben je misschien blij om niks en dan is de teleurstelling zoveel groter..
Ik heb inmiddels met een gewone Kruidvat test gedaan een ook die geeft een streep! Ik ga ervan uit dat het dan toch echt zo is! Dank voor al jullie berichtjes!