Ik hoor vaak vrouwen zeggen dat ze voelde of merkte dat er een eitje vrij kwam. Maar wat voel of merk je dan precies? Groetjes Jinky
Af gelopen maanden merkte ik het door dat ik ovulatietesten ging gebruiken als de test positief was had ik savonds in bed even buikpijn de ene keer links de andere keer recht. Ik denk dat dat mijn eisprong is.
Ik voel dagen van te voren dat mijn eitje eraan komt. Ze zeggen dat het op blindedarmontsteking lijkt. Maar dat heb ik nog nooit gehad, kan het dus niet vergelijken. Ik moet dan ook niet te hard op een sstoel neerploffen, want zelfs dat doet heel erg zeer.
Ik weet ook niet hoe het voelt, heb zo vaak steekjes in mn zij of in mn buik. Zou wel handig zijn als je precies voelt wanneer je ei dr aan komt
hallo jinky ik heb mijn eisprong in sept voor het eerst na 6 jaar weer gevoeld.ik zal een beetje uitleggen wat ik voelde (is bij ieder verschillend) de nacht voor ik mijn eisprong kreeg voelde ik een soort heftige buikpijn het lijkt op een blindendarm ontsteking bij mij dan en dat voelde nou niet echt fijn aan.en die dag bleef het eigenlijk aanhouden die pijn en na die dag was het weg gelukkig groetjes fempje
Heel erg bedankt voor al jullie reacties Ik heb wel dat ik op een bepaald moment in de maand een opgeblazen buik krijg en wat meer witte afscheiding, zou dat ook met de eisprong te maken kunnen hebben? Liefs Jinky
Bij mij is het een drukkend gevoel aan de zijkant bij mijn eierstok. Soms heel heftig duurt zo'n dag of soms 2. Net of er iets vast zit, neemt na de eisprong weer af.
Ik denk dat ik het gevoeld heb afgelopen week. Ik had namelijk een aanhoudende steek, soort van zijsteek maar dan veel minder pijnlijk. Hield ongeveer een halve dag aan. En terugkijkend denk ik dat ik dat regelmatig heb gehad! Nu maar opletten of ik het ook om de maand aan de andere kant heb!
ik voelde altijd mijn eisprong heel goed, biju mij waren het flinke steken links of rechts, daarbij een soort drukken gevoel op mijn hoofd, alsof er een band heel strak zat. Soms was ik ook licht misselijk, een keer zelfs gespuugd ervan. daarbij is mijn libido rond mijn eispong errug hoog Soms ging de eisprong gepaard met lichte lage rugpijn. maar al deze klachten waren binnen een dag voorbij. de maand dat ik zwanger werd duurden de klachten langer en bleek het dus raak te zijn.
Ik voel mijn eisprong heel goed. Een flinke steek in mijn lies en de ene maand links, de andere maand rechts. Klopt ook altijd met ovulatietesten.
Ik denk ook dat ik mijn eisprong voel. Ik heb in mijn vruchtbare periode altijd dezelfde klachten als vlak voor mijn menstruatie, dus erg moe (zo erg dat ik bijna niet wakkeer kan blijven), vermoeide oogleden en pijn in mijn buik en onderrug (alsof ik last heb van mijn darmen en naar de wc moet voor een grote boodschap). Ovulatietesten heb ik nog niet gedaan, daar ga ik denk ik volgende maand mee beginnen als ik deze maand weer niet zwanger ben.
Ik merk het aan een zeurende/stekende pijn aan de zijkant van mijn buik. Soms begint het met lage rugpijn aan een kant en gaat dan langzaam naar de voorkant van mijn buik. Ik word er soms ook misselijk van. En ik heb meer afscheiding. Het is in elk geval niet echt een prettig gevoel, maar gelukkig is het voor een goed doel
Ik merk het aan de steken in mijn zij en ik verlies een beetje bruine afscheiding. Ik heb geen last van rekbare afscheiding. Het is voor iedereen verschillend.