Hallo allemaal, Ik vroeg mij af hoe lang het ontpillen bij jullie heeft geduurd. Ik ben nu bijna een jaar gestopt met de pil en heb nog steeds geen normale cyclus (13-39-68-54-30-35 en vandaag zit ik op 66!!). Bij de langste cylcus heb ik toen een kuur van 10 dagen geslikt om mijn ongesteldheid op gang te helpen. Op internet vind ik wel allerlei informatie erover, maar ik ben toch benieuwd naar jullie ervaring. Op dit moment ben ik heel onzeker en wil ik weten wat er aan de hand is. Vandaag weer een test gedaan, wat negatief was.
Ik heb 9 maanden ontpilt en helaas nooit meer een regelmatige cyclus gekregen terwijl ik voor de pil echt een cyclus van 28 dagen had en stipt elke cyclus op maandagochtend 08:00 begon te menstrueren
Ik ben januari 2014 gestopt met de pil en nog steeds een onregelmatige cyclus. Wel iedere maand een eisprong(ovutest+bloedonderzoek) Heb je al ovu testen gebruikt? Dan kan je ook goed je eisprong vinden..dan weet je tenminste al wel zeker dat die er is
Ik heb een aantal keer zo'n ovulatie test gebruikt, maar constant een negatieve uitslag. Ook omdat ik gewoon niet weet wanneer deze komt. Ik heb ze gedaan op de dag wanneer hij zou zijn volgens mama apps. Mijn ha heeft toen wel gezegd zolang ik ongesteld ben of word dat ik wel mijn eisprong heb. Maar blijkbaar is mijn eisprong nu weer heel laat omdat ik niet ongesteld word. Ik ga morgen maar weer eens de naar de ha. Ik wil het liefst naar de gyn om meer informatie te krijgen. De informatie die de ha mij verteld is meer in het algemeen. Ik wil het weten van MIJN lichaam.
tja.. k heb eigelijk altijd, met en zonder pil eenr egelmatige cyclus gehad, maar pas na 7 maanden had ik kwaaltjes rond om eisprong en rond om NOD...
Ik heb ook zeker 9 maanden moeten ontpillen (gestopt in aug '13) en nog altijd niet volledig regelmatig (zie handtekening). Dus tsja... het blijft een lastig iets, want niet volledig regelmatig zijn is ook niet vreemd volgens mij. Maar ik kan me goed voorstellen dat het enorm frustreert!
Mijn cyclus was altijd wel netjes ondanks het ontpillen 32-32-30-30-33-31-32. Ik heb heel veel en een tijd last gehad van hoofdpijn. Zeurderige hoofdpijn. Ik hoop op een snelle zwangerschap voor jou!
Zie mijn onderschrift.... nu wacht ik op mijn derde menstruatie sinds april, dus zit op dag 52... toch een keer naar de huisarts...
Jeej.. dat is wel erg onregelmatig. Bah lijkt me erg frustrerend. Vooral dat je altijd zeker moet zijn van tampons in je tas. En met eisprong ontdekken al helemaal! Mijn cyclus is na het stoppen met de pil redelijk. (Zie handtekening). Maar dit is bij iedereen weer anders. stom gedoe die cyclus!!!
Na 2,5 jaar is de mijne nog steeds niet regelmatig. Het 1e jaar was ie 6-9 weken en nu meestal ergens tussen de 5 en 7. Het is elke keer weer een verrassing
nooit problemen gehad met mijn cyclus na het stoppen met de pil. alleen nu een hele late eisprong (dag 25) maar verder nooit last van ontpillen gehad eigenlijk.
Toen ik voor de zwangerschap van m'n zoontje stopte, geen problemen met ontpillen (meteen een cyclus van 28 dagen en binnen 4 maanden zwanger). Nu begin september gestopt en ik wacht nog op mijn eerste natuurlijke menstruatie (zit nu op 42 dagen).
Ik lijk helemaal geen last te hebben van het ontpillen.. Helemaal geen rare kwaaltjes, voel me eigenlijk heel erg goed! Heb nu 2 cyclussen gehad, 28-27 dagen dus ik denk dat mijn cyclus meteen regelmatig gaat zijn
Dat klopt niet! Je kunt ook ongesteld worden zonder eisprong! Dat heb je bv met pcos. Ook zijn ovulatie testen bij pcos niet betrouwbaar. Ik had na het stoppen ook een zeer regelmatige cyclus die ook steeds langer werd. Ben na een half jr door verwezen naar de gyn
Ik ben in feb 2013 met de pil gestopt en heel even leek het alsof ik regelmatige cyclussen zou hebben. Maar daarna ging het schommelen. Ik heb cyclussen tussen de 26 en de 42 dagen. Het is iedere keer weer afwachten wanneer mijn eisprong komt. De ene cyclus op dag 12 en de andere cyclus op dag 28. Het kan bij iedereen verschillend zijn hoe je lichaam reageert op het stoppen met de pil.