Lieve dames, wat denken jullie... ?? Is dit een positieve test of zo''n indroogstreepje? 29 Maart hebben we een miskraam gehad. Alle hcg is al een flinke tijd uit mn urine. Nu heb k net (met avond urine dus) een test gedaan (van de Action) en hij Lijkt als je heeel goed kijkt positief. We hopen het zo.. maar durf bijna niet te hopen dat t waar is?! Strax is t een indroogstreepje.. graag jullie mening! K kan de afbeelding niet posten, dus bij deze een url naar de afbeelding. http://db.tt/ty8epH5o Liefs
Ja hij verscheen vrijwel direct.. en is idd licht roze. Mijn vriend zei dat indroogstreepjes grijs of wit zijn meestal? Maar k dacht eigenlijk dat die ook roze kunnen zijn?
Binnen de tijd en roze zijn geen indrogers hoor je vriend heeft gelijk. Ik zeg gefeliciteerd! ! Doe morgen anders een kruitvat 2v5 of een cb digitaal met wekenindicator
Ik heb hier nog 3 testen liggen : ) Zo wie zo testen we morgen met ochtendplasje. Bedankt voor jullie reacties! Vind het zooooo spannend. Dit kindje zou ook zo ongelovelijk gewenst zijn!
Nou volgens mij ben ik Echt zwanger ja! Heb vanmorgen een Clearblue vroege test gedaan en die geeft ook heeeeel licht positief! Nu 3 testen die een super licht streepje geven. Zoo blij! Maar ook nog erg eng na mn miskraam eind maart..
Gefeliciteerd! Predictor Early geven wel eens een vals positieve uitslag. Anders een kruidvat 2 voor 5 euro doen?
Oe meid niet van de predictor eary uitgaan. Kinderen mannen en kraanwater geven zelfs een positieve uitslag.