Ik heb vandaag een test gedaan, maar heb wel sinds gisteravond bruin/rose bloedverlies. maar omdat ik een paar kleine kwaaltjes had, dacht ik ik probeer gewoon een testje, ik zit nu op 11 dpo, maar het rare is, op de foto zie ik zelf helemaal niks maar als de test hier op tafel ligt, zie ik echt een hele lichte 2e rose streep, wat vinden jullie ervan?
Ik dacht wel heel even iets te zien maar niet super goed... Hoe snel verscheen de streep? Misschien over 2 dagen nog eens een test doen; dan zou het iets duidelijker moeten zijn. Spannend joh!
Lichte strepen zijn slecht te fotograferen. Probeer eens bij t raam (dag licht) en vooral geen flits. En idd dichterbij, of eerst ff bijknippen en dan pas uploaden. Op deze foto zie ik ook niets
ik heb de foto ingezoomd, maar volgens mij is het nog steeds klein, haha misschien dat me man straks het snoertje kan vinden, want met het fototoestel gaat het wel iets makkelijker
hier wat beter ingezoomd, maar ik zie zelf niet zoveel op de foto,s maar hier op tafel wel een tuurstreepje
bedankt voor het mee turen, ja op de foto,s zo lijk ik ook een vlek te zien, maar hier op tafel lijkt het meer op een steepje, we wachten het wel af, anders morgen of woensdag nog eens testen
Ik heb met deze testen twee dagen voor NOD ook zo heeeeel licht positief getest. Heb hem toen weggegooid omdat ik dacht dat ie toch niet positief was... Twee dagen later was de streep al een stuk duidelijker.
Ik zie dus op alle ingezoomde foto's en op de negatieve foto een streep! Morgen terug testen, hopelijk met goed nieuws!!!
oké gelukkig zien jullie hem ook, maar op de foto zie ik het wel minder goed dan in het echt. ik ga morgenvroeg nog een test doen, zal ik dan dezelfde doen of kv2v5 euro? ik heb ze allebei in huis maar ik heb nu wel 1 dag van gisteravond af bruin bloedverlies, ik hoop dat het weg gaat
want ik heb ook gelezen op de site dat de testen van de kruidvat ook niet meer zo gevoelig zijn als dat ze waren en dan de streep niet meer zo duidelijk is als een paar jaar terug, welke is dan gevoeliger? die van de kuidvat of sensitest?
oke gelukkig maar, want ik had het ergens op de site gelezen dat ze soms niet meer zo duidelijk zijn als een paar jaar terug. maar ik ga morgenvroeg nog een testen, kijken of ik wat meer kan zien ik hoop het, meer kunnen we niet doen