na miskraam weer zwanger??? ieeee

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Soulcat, Jun 30, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ohw.... het was meer de bevestiging voor ons. Ik heb gister en vanacht een test van de Action gedaan en die waren allebei SUPERSUPER licht. Dachten eigenlijk dat het een indroog streepje was.. Maar na deze test vertrouwden we het weer. he getsie. Ik heb nog.. 4 testen liggen van de Action.. Morgen maar weer doen!

2. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

Feb 23, 2011
    4,151
    0
    0
    Soulcat ik zou een kruidvat test doen, die is gevoeliger dan de Action. Of anders een clearblue met wekenindicator. Succes!

3. El1983

El1983 Fanatiek lid

Sep 19, 2012
    3,561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Nou meid, volgens mij ben je weer zwanger.
    Gefeliciteerd :)

4. eviiii

eviiii Fanatiek lid

Feb 27, 2013
    1,137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    Ja joh hartstikke zwanger! Gefeliciteerd! Fijn zo na je miskraam, duim dat alles goed gaat :)

5. Ja na de miskraam is het allemaal zo ... Eng eigenlijk. Ik wil het zooo graag. En nu al bang dat alle 4 de testen (allemaal Super licht positief) niet kloppen.. en als k inderdaad zwanger ben is t super eng .. na de miskraam een beetje het vertrouwen kwijt geraakt in mn lichaam

6. Risu

Risu Fanatiek lid

Jul 13, 2012
    1,245
    0
    0
    Ziet er positief uit!! Haal maar lekker een kruidva5 2voor5uro... daar zal je streepje al veel duidelijkee op te zien zijn :)

7. nedjla

nedjla Fanatiek lid

Jun 16, 2008
    1,773
    40
    48
    ik zou ook een kv test doen die zijn best gevoelig

8. Morgen ochtend gaan we een kv test doen! Maar kan het ook vanavond met ochtend urine die in een potje zit?

9. Logan2013

Logan2013 Fanatiek lid

Jun 3, 2013
    1,342
    721
    113
    Ja hoor dat kan prima

10. Risu

Risu Fanatiek lid

Jul 13, 2012
    1,245
    0
    0
    Enenen?! :)

11. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

Feb 26, 2009
    6,291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Ben ook benieuwd!

12. mamabri

mamabri Niet meer actief

13. Jaa de test(en) waren positief! Late reactie mijn excuus! Is behoorlijk spannend, en we konden het bijna niet geloven, maar 5 positieve testen later.. : ) De Kruidvattest was donkerder, maar de dag erop super donker. (maar dat telt dan niet geloof ik dat Super donkere)

Nu alleen zooo de zenuwen erin. Vorige zwangerschap ging in week 7 fout, morgen begint week 6 voor ons. Ik vind het erg jammer en verdrietig, maar de roze wolk is er (nog?) niet. Hoop heel erg dat die er wel is na de echo 25 juli en we voor nu gerustgesteld kunnen adem halen.

Heb erge last van stemmingswisselingen en hoop voor vrijdag een afspraak bij de dokter te kunnen inplannen. Ook extra visolie en B6 vitamine gehaald. Nu hopen dat ik wat relaxter erin kan staan : )

(sorry voor mn relaas!) : )

14. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,635
    0
    0
    Heel begrijpelijk hoor, na een miskraam zijn de eerste weken van een nieuwe zwangerschap echt killing. Hopelijk gaat t nu gewoon goed, krijg je een mooie echo en kan je er echt van gaan genieten!!

Share This Page