Ohw.... het was meer de bevestiging voor ons. Ik heb gister en vanacht een test van de Action gedaan en die waren allebei SUPERSUPER licht. Dachten eigenlijk dat het een indroog streepje was.. Maar na deze test vertrouwden we het weer. he getsie. Ik heb nog.. 4 testen liggen van de Action.. Morgen maar weer doen!
Soulcat ik zou een kruidvat test doen, die is gevoeliger dan de Action. Of anders een clearblue met wekenindicator. Succes!
Ja na de miskraam is het allemaal zo ... Eng eigenlijk. Ik wil het zooo graag. En nu al bang dat alle 4 de testen (allemaal Super licht positief) niet kloppen.. en als k inderdaad zwanger ben is t super eng .. na de miskraam een beetje het vertrouwen kwijt geraakt in mn lichaam
Ziet er positief uit!! Haal maar lekker een kruidva5 2voor5uro... daar zal je streepje al veel duidelijkee op te zien zijn
Morgen ochtend gaan we een kv test doen! Maar kan het ook vanavond met ochtend urine die in een potje zit?
Jaa de test(en) waren positief! Late reactie mijn excuus! Is behoorlijk spannend, en we konden het bijna niet geloven, maar 5 positieve testen later.. : ) De Kruidvattest was donkerder, maar de dag erop super donker. (maar dat telt dan niet geloof ik dat Super donkere) Nu alleen zooo de zenuwen erin. Vorige zwangerschap ging in week 7 fout, morgen begint week 6 voor ons. Ik vind het erg jammer en verdrietig, maar de roze wolk is er (nog?) niet. Hoop heel erg dat die er wel is na de echo 25 juli en we voor nu gerustgesteld kunnen adem halen. Heb erge last van stemmingswisselingen en hoop voor vrijdag een afspraak bij de dokter te kunnen inplannen. Ook extra visolie en B6 vitamine gehaald. Nu hopen dat ik wat relaxter erin kan staan : ) (sorry voor mn relaas!) : )
Heel begrijpelijk hoor, na een miskraam zijn de eerste weken van een nieuwe zwangerschap echt killing. Hopelijk gaat t nu gewoon goed, krijg je een mooie echo en kan je er echt van gaan genieten!!