Hoi Dames, Zoals sommige al weten heb ik ongeveer 4 weken geleden een vroegtijdige miskraam gehad. Was waarschijnlijk al met de bevruchting mis gegaan. Ik ben een klein vruchtje verloren en een paar dagen gevloeid. Niet meer dan een normale menstruatie, wel wat last van buikkrampen gehad. Nadat het vloeien over was zijn we weer gaan'klussen'netjes om de dag. Nu dacht ik 16 dagen na de miskraam alweer een eisprong te voelen.. steken in de zij en heldere afscheiding(soort eiwit leek het wel) waar je een draad van kon trekken. Ik denk zelf dat dit nog niet kan zo kort na een mk Nu heb ik ook sinds een paar dagen onwijs gevoelige tepels, gebied rondom is donkerder en veel bobbeltjes erop.Verder niet misselijk of andere verschijnselen. Ik heb mezelf voorgenomen om pas over 3 weken te testen omdat ik weet dat je cyclus na een mk in de war kan zijn.Als ik wel een normale cyclus zou hebben zou ik namelijk over een paar dagen al overtijd zijn. Ervaring gevraagd en wat denken jullie en wat zouden jullie doen? Groetjes
Mijn twee vroegste miskramen waren ook al met 5 weken. Allebei de keren naar 12-14 dagen weer een eisprong en allebei de keren ook direct weer zwanger geraakt. Het kan dus zeker en ik had er denk ik allang een testje aan gewaagd in jouw geval . Drie weken zou ik zelf niet volhouden. Als je uitgaat van een eisprong op dag 16 wanneer heb je dan je nod?
Hoi Trees, Ja nou dat ligt een beetje moeilijk, ik ben gelijk zwanger geraakt nadat ik gestopt was met de pil, en heb dus geen idee wat mijn cyclus is. Ook had ik niks opgeschreven wanneer voor het laatst ongi ed. Niet zo handig maar had zoiets van het gebeurt toch nog niet. Als je er vanuit gaat dat ik een cyclus zo hebben van 28 dagen zou ik, do/vrij weer mijn nod moeten hebben. Ik wil wachten met testen omdat ik mezelf niet blij wil maken met een 'dooie mus' als je begrijpt wat ik bedoel. Je hoort nl dat er nog zoveel fout kan gaan n die eerste weken en dan kan je beter wat later testen denk ik. Ik weet nu in ieder geval dat het wel degelijk kan dat ik me eisprong heb gevoeld. Nu toch nog een tijdje afwachten.. Bedankt voor je antwoord! Groetjes
hoi ingie, Ik zou nu wel een testje je doen om te kijken of deze negatief is, als je dan volgende week positief test, dan ben je opnieuw zwanger. Anders zit je volgende week met de vraag is dit nog hcg van mijn miskraam. Gr Samantha
Nou als het goed is kan het niet meer van de miskraam zijn, na mijn mk is er bloed geprikt. De laatste keer stond mijn hcg op 5 en kan een test niet meer positief geven..
Hoi Ingie, Als je HCG zo laag was denk ik dat je einde van deze week gewoon een testje moet wagen, zou toch erg leuk zijn als deze knal positief aangeeft. Gr Samantha
Ja dat zou geweldig zijn, maar ik weet het niet. Aan de ene kant wil ik zo snel mogelijk testen maar aan de andere kant denk ik, als ik nou zo lang mogelijk wacht is de kans op een mk kleiner omdat het dan al wat groter is... Een soort zelfbescherming. Nou denk zelf als ik volgende week nog niet ongi ben, ik het dan heel moeilijk krijg om niet te testen!
Wil niet vervelend doen, maar ik heb een curretage gehad bij 12 weken. Miskraam kun je ook krijgen zonder bloedverlies etc Ik kreeg mijn tweede echo en geen hartje meer. Maar nog volop zwangerschapsverschijnselen 24 uur per dag vrienden met mijn wc pot, borsten die ik het liefste wil amputeren, zo pijn. Ben je volgende week niet ongesteld, test gewoon. Anders zit je ook te stressen en dat is ook weer niet goed voor een eventuele zwangerschap. Zelf ben ik 8 weken na mijn curretage ongesteld geworden en heb vervolgens nog 1 cyclus afgewacht omdat ik in die 56 dagen veel ongemakken heb gehad, wilde weten of dan die nieuwe cyclus dan wel weer rond de 26 dagen zou worden, gelukkig was het zo en toen zijn we erweer voor gegaan en gelijk weer zwanger. Begrijp wel dat het moeilijk allemaal is, je bent zwanger, gaat het mis en dan wil je graag weer zo snel mogelijk zwanger worden. tenminste dat had ik,maar zodra je lichaam er klaar voor is dan komt er een nieuwe zwangerschap.
Ja ik weet dat het idd ook op deze manier kan helaas heb je het zelf meegemaakt. Zie dat je nu weer zwanger bent. Gefeliciteerd! Dan denk ik idd dat ik als ik volgende week maandag nog geen rooie duivels heb gezien ik toch maar een testje ga wagen. Bedankt voor je meedenken! Veel succes met je zwangerschap.