na miskraam weer zwanger

Discussie in 'Miskraam' gestart door Juni, 1 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Hey allemaal,

Ik wou gewoon even laten weten dat het ons, na de miskraam in februari, weer gelukt is om zwanger te worden. Ik hoop nu heel erg dat het wel goed zal gaan, want het vertrouwen is toch een beetje weg na zo'n miskraam. Maar je kunt toch niks anders doen dan wachten he. De dokter zei me gisteren dat de HCG waarde nu al boven de 1000 was en dat was aanzienlijk hoger dan de vorige keer terwijl ik toch even snel naar de dokter ben gegaan. Ik had nochtans de vorige keer ook mijn eisprong gehad op dag 13 en nu op dag 12 of 13, dus je zou verwachten dat de waarde dan even hoog zou zijn. Hopelijk is het een teken dat het goed gaat.

Trouwens: de twee keer dat ik nu zwanger ben geworden is ook de twee keer dat ik gewerkt heb met ovulatietesten van ulti med. Ze zijn duur maar werken zeer goed. Op de dag dat die test positief aangaf hebben we dan 2 keer geprobeerd.

Groetjes
    Juni

2. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi juni,
    gefeliciteerd met je zwangerschap.
    hoop echt voor je dat het deze keer goed blijft gaan.
    liefs Chantal.

3. laatje

laatje Fanatiek lid

5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Wat fijn om hier ook eens wat goed nieuws te lezen. Ikzelf heb in dec'06 een miskraam gehad en was binnen 3 maanden weer zwanger. Het voelt nu heel anders aan en mijn gevoel geeft me tot nu toe nog gelijk.. Hopelijk hebben jullie nu ook meer geluk! Heel erg proficiat en geniet ervan!

4. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Hey Juni, wat fijn voor je dat je zo snel alweer zwanger bent geworden: ik hoop heel erg voor je dat je vertrouwen kunt hebben in je lichaam en natuurlijk bovenal dat het nu helemaal goed zit.

Gefeliciteerd, meid!

Marla

5. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    Nogmaals gefelciteerd, ik hoop van harte dat alles goed mag gaan!

6. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Van harte gefeliciteerd. Hoop dat het deze keer goed blijft gaan

7. franka

franka Bekend lid

12 nov 2006
    751
    0
    0
    Hé juni,

Hartelijk gefeliciteerd. Ik duim voor je dat het deze keer goed mag blijven gaan.

Groetjes Franka

8. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

Juni

Gefeliciteerd en ik duim voor jouw en je parnter dat alles goed mag gaan met jullie wondertje

xxxx Maria

9. Lara11

Lara11 Niet meer actief

gefeliciteerd en hou vertrouwen hoor!

Amber

10. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant