Ik ben al geruime tijd niet meer aan de pil en in de maand oktober regelmatig onveilige sex gehad met mijn vriend. Niet bewust bezig met zwanger worden, we hadden zo iets van als het zo is dan is het mooi... zo niet... dan niet..... Nou zou ik mijn nod op 10 november gehad moeten hebben... maar 8 nov gevreeen en de dag erna bloedverlies. En eigenlijk geen kramp. Dit hield 2/3 dagen aan en daarna nog 2 dagen bruine afscheiding, soms wat meer als ik erg veel gelopen had. Al een paar dagen voor mijn nod misselijk en dat hield na mijn nod ook aan. Wel wat minder als daarvoor. De hele maand last van mijn buik. Uiteindelijk op aanraden van een vriendin test gedaan. Deze was negatief (ook geen ochtendurine en veel gedronken)... week erna zelf een test gedaan (kv 2 voor 5 euro)... en had het idee dat tijdens het lopen van de urine wel wat zag staan maar omdat het streepje roze moet worden en teststrip ook roze werd durfde ik het niet goed te zeggen. Na de officieele tijd zag ik wel een streepje staan (foto's staan op mijn profiel).... Nou heb ik 7 dec weer gevreeen met mijn vriend (hij was een maand weg) en de dag erna weer bloedverloren. Dit keer met enorme krampen... ik kon niks. Was met 2 uurtjes weer voorbij. Bloeden was dag erna zo goed al op gehouden. en ook weer 2 dagen rozige afscheiding..... Misselijkheid is er nog steeds en ook heb ik wel het idee dat mijn borsten wat voller zijn geworden en 's avonds overduidelijk een opgeblazen? buik.. 's ochtends niet zo heel veel te zien alleen voor mezelf..... Nou vroeg ik mij af of de streep op de test vals is geweest en ik dus gewoon mijn ongi heb gehad.... of dat ik toch wel zwanger ben..... en het bloedverlies door de sex komt.... Sorry voor het lange verhaal! Groetjes ikke
hoi, ik weet het niet zeker. Ik zou gewoon nu een test doen, als die positief is binnen de af te lezen tijd ben je zwanger. Een echo moet dan uitwijzen hoe lang je zwanger bent. Mirjam