ik had vorige cyclus na mijn vmk een cyclus van 2 dagen langer, vorig jaar na mijn curretage een week langer maar toen was ik ook al in mijn 16e week .....
hoi Naiobi, na mn miskraam rond de jaarwisseling een redelijk stabiele cyclus (zie onder) maar maand of wat geleden werd t opeens een week langer, en de laatste keer weer korter, ook vloeien verschilt van keer tot keer. Heb ook begrepen dat t bij iedereen verschillend is (niet dat je daar wat aan hebt, maar toch) sterkte & suc6
Hoi Naiobi, Ik heb rond de 31e augustus een miskraam gehad. Ik bleef maar bloedverlies houden, dus ben 2 keer naar de huisarts geweest. Vandaag ben ik in het ziekenhuis geweest voor een echo en gelukkig is mijn baarmoeder schoon. Voor de zekerheid moet ik wel volgende week nog terugkomen. Ik vraag me ook erg af wanneer ik ongesteld ga worden. Ik had voor mijn miskraam een regelmatige cyclus van 31 dagen. Normaliter zou ik dus de 24e van deze maand ongesteld moeten worden. Ik ga het wel zien... Hoop dat het snel allemaal weer 'op gang' is, zodat we het weer kunnen proberen. Maar het is zeker heel vervelend al dat wachten! Hoop natuurlijk ook voor jou dat het snel weer allemaal 'normaal' is!
Na mijn mk met 12 weken was mijn cyclus bijna 5 weken Voorheen altijd 26 dagen, na mijn laatste mk met 5 weken was mijn cyclus 28 dagen, dus iets langer dan voorheen.
Ik lees hier dat je de cyclus na de miskraam erg vruchtbaar bent, klopt dit? Nog nooit van gehoord... Raar, vooral omdat alles plots zo overhoop ligt. Ik vind het in ieder geval goed nieuws als dat waar is Ik heb mijn banner maar laten staan, ik weet echt ook niet wat nu te verwachten qua cyclus... Gebruik ook geen ovutesten, vind het een beetje irritant om elke dag te moeten testen. Ach, misschien komt er ook wel een moment dat ik ze echt wil gebruiken.
Ik werd na mijn mk van 8w na 35 dagen ongesteld. Dit geldt ook voor mijn mk met 15,5w en na mijn mk met 5w duurde het 32 dagen. En mijn normale cyclus is ook 32 dagen!