Hallo, Het is een tijdje geleden dat ik hier gepost heb. In 2010 heb ik een zoon gekregen dmv een spoedkeizersnede. Na 8 maanden werd er bij mij helaas borstkanker gediagnosticeerd, de meeste agressieve soort triple negatief. Ik ben borstsparend geopereerd, heb 26 bestralingen gehad en vervolgens 13 chemokuren, waarvan 4 stuks drie wekelijks en 9 wekelijkse kuren. Oktober 2011 kreeg ik mijn laatste kuur. Ik ben nu bijna 3 jaar (in februari) na de diagnose. Ik ben nu 36 jaar en het verlangen na nog een kindje zit er weer, dat heb ik heel lang afgesloten voor mezelf om er mee om te gaan. Nu wordt het verlangen weer sterk. Echter, ik weet dat het best een risico is om weer zwanger te worden en wil mijn leven niet op het spel zetten. Er wordt gemiddeld een advies van 2-3 jaar te wachten NA de laatste behandeling. Ik ben benieuwd of hier ook meiden zijn die borstkanker op jonge leeftijd gehad hebben en alsnog een kindje hebben gekregen?? Ik hoop dat er iemand is met ervaring. Ik ga volgend jaar maar eens een gesprek aan met mijn arts om advies hierover, ik menstrueer wel weer gelukkig en zit niet (meer) in de overgang.