Al een paar keer ben ik nu opgeschikt door onverwachts bloedverlies. Steeds even, vooral als ik op de wc zit (door de houding denk ik, niet perse door hard drukken). Daarna stopt het steeds direct en heb ik alleen nog wat restjes bruin bloed (=oud, dus dan is de echte bloeding gestopt lijkt mij). Zo ook gister weer en ik ging er al vanuit dat het weer mis zou zijn. Ik kon direct terecht voor een echo en daarop zag alles er perfect uit. Heb zelfs het hartje zien kloppen. Het baarmoederslijmvlies was mooi dik en er was niks dat er op zou wijzen dat het fout zit... Maar ook vandaag weer wat verdunde bloeddruppels als ik op de wc zit en daarna weer bruine afscheiding. Ik word hier zo onzeker van! Zijn er meer vrouwen die dit hebben gehad en waarbij het gewoon goed bleef gaan? Ik ben toch ook wel heel benieuwd waar het bloed vandaan komt als het daarbinnen gewoon helemaal goed zit volgens de echo! Hopelijk kan iemand van jullie mij opbeuren met verhalen over bloeverlies en toch prachtige kinderen enzo... Liefs, Marijn
Ik heb een prachtig meisje van negen maanden oud die al heel wat bloedingen doorstaan heeft Ik duim voor je!
Marijn, kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, maar lees anders bijvoorbeeld eens vanaf pagina 283 [een na laatste] van het topic "Tussen realiteit en verborgen relativisme", daar hadden ze het gisteren ook over.... niet meteen wanhopen hoor! sterkte Amazonnetje
hoi Marijn, ik heb al verschillende bloedingen gehad, 8 weken, 11 weken, 14 weken en vanochtend weer een bloeding. Het kindje doet het goed. Mijn eerste bloedingen waren afkomstig van een hematoom rond het vruchtzakje. Dat is langzaam opgelost in mijn lichaam. Vandaag weer een bloeding, echo gehad en nu ligt er wat voor mijn baarmoedermond, wat het is weten ze nog niet. Er zijn kweken afgenomen van de baarmoedermond want daar zat wat rare afscheiding. Het kan van alles zijn; irritatie, ontsteking of een schimmel dus afwachten maar weer. Ik word er een beetje moe van nu steeds die bloedingen. Ik kan ook niet echt genieten van deze zwangerschap. Hopelijk komt er wat uit die kweken!
Helaas heeft het niet zo mogen zijn... Net weer een echo gehad en het hartje is een paar dagen geleden gestopt met kloppen. Nu dus wachten op weer een miskraam... Erg verdrietig nu, en de moed zakt me in m'n schoenen, want waarom zou het volgende keer nu wel goed gaan? Ik ben bang dat ik dus wel makkelijk zwanger word, maar het blijkbaar niet vast kan houden... Alle mooie dromen vallen ineens weer weg... Liefs, Marijn
Ach meissie, wat verdrietig om te horen! Ik wens je veel sterkte toe.. Liefs en een dikke knuff voor jou! -x-
Ach Marijn, wat ontzettend sneu voor je, heel veel sterkte meid. Ik kan me zo goed voorstellen dat de moed je in de schoenen zakt en dat je je afvraagt waarom het een volgende keer wel goed zal gaan. Dat is iets wat helaas niemand je kan garanderen, maar hier op het forum zijn zo ontzettend veel meiden die na meerdere keren een MK nu een goede zwangerschap doorlopen. Ik hoop van harte, dat dat ook jou is gegund.
Hee Marijn, Wat ongelovelijk balen voor je! Heel veel sterkte de komende tijd! Ik hoop echt dat het de volgende keer wel goed gaat! Er zijn inderdaad genoeg meiden die na meerdere MK een goede zwangerschap hebben. Gaat bij jou ook vast gebeuren!