Wie zou er ook in april mama geworden zijn? Zelf heb ik in septemer 2010 een mk bij 10wk gehad. Mijn uiterekende datum zou 14-04-2011 geweest zijn. Het komt nu zo ontzettend dichtbij. Ik ben benieuwd hoe jullie deze periode beleven en wat jullie met deze datum doen. Ik weet namelijk niet zo goed wat ik die dag wil doen. Ik vind het nog steeds zó moeilijk om te accepteren, dat zo'n kleintje van je af genomen wordt. Ook al zijn er hele goede redenen voor. Ik hoor graag jullie ervaringen. Liefs mama86
het wordt een kutdag, dat kan ik je nu al vertellen ik ben best een emo eter dus ik heb me helemaal klem gegeten... mijn eerste datum was 30 dec 2007, helaas is dit met 10 weken fout gegaan. Een jaar later ben ik bijna op dezelfde dag zwanger geworden en de datum was 28 dec. Maar mijn zoon is op de 30e geboren, dat vond ik heel speciaal en toen kon ik het pas een plekje geven... nu is het dus ook een feestdag geworden maar ik denk er nog wel aan. Vorig jaar is het ook nog een keer mis gegaan en de dag was 21okt, gelukkig was ik toen al zwanger van deze. Daardoor had ik er nu minder moeite mee. Geef er lekker aantoe als je je rot voelt, of ga iets doen, brand een kaarsje. Doe iets waardoor je je beter kan gaan voelen. Het hoort bij het rouwproces. En vergeten zal je hem nooit... heel veel sterkte, ik hoop dat je de dag een beetje doorkomt en dat je snel een plakbeeb heb. liefs miek
sterkte meid, het wordt denk ik gewoon een echte klotendag :x zelf was ik de eerste keer in juli uitgeteld en dat vind ik al heel dichtbij komen en erg confronterend als ik vrouwen tegenkom die tegelijk met mij zwanger waren. ik hoop voor je dat je deze ronde weer zwanger bent, dan is die dag denk ik al een stukje minder moeilijk. in ieder geval veel sterkte
Ik was 26 februari uitgeteld en ondanks dat ik nu wel weer zwanger ben vond ik het wel een moeilijke dag. Dus verwacht wel dat het een enorme rotdag voor je wordt. Geef er aan toe en doe die dag alleen iets als jij dat wilt.