Hallo Dames, Ik ben nu 7 weken zwanger. In februari heb ik een miskraam gehad en na de tweede ronde was ik alweer zwanger (Vrij vlot!). Alleen nu bekruipt me een enorm angstig gevoel. Vanaf week 4/5 had ik echt last van misselijkheid, moeheid, steken, borsten die ontzettend zeer deden/en groeide als kool, veranderde eetlust, geen koffie meer kunnen verdragen. Alleen sinds gisteren lijkt dit allemaal af te nemen. Ik lust weer koffie, ben s'avonds niet meer zo moe, geen last van misselijkheid en ook mijn borsten zijn wat minder gevoelig. Ik heb a.s. maandag mijn eerste echo, ik ben echt heel bang dat het alweer mis is. Wie herkent het dat de symptomen zo afnemen? En is dit wel normaal? Vorige keer kreeg ik ook een miskraam zodra de misselijkheid weg was. Maar wellicht maak ik mij nu gewoon te druk en is het de angst die meeweegt. Groetjes Justine
Die symptomen zeggen niks De Vorige keer verdwenen ze rond de 6 weken, en toen ging het met bijna 7 weken helaas mis.. Maar nu heb ik ze af en toe ook een dag niet, of amper.. En we hebben toch ook de termijnecho al gehad
Ik had op de dag van de echo ineens weinig symptomen. . Toen bleek het ook foute boel te zijn. Maar je hoort wel vaker dat de symptomen verdwijnen en vervolgens weer beginnen na een aantal dagen. En als je het niet vertrouwd, moet je de vk bellen! Meestal maken ze dan gelijk een echo!
Ik kan vanmiddag nog terecht voor een echo. Hopelijk is alles goed. Ik laat jullie meer weten zodra ik meer weet.
Ik had precies hetzelfde. Meteen een echo laten maken maar mijn gevoel was helaas juist. Kindje was een paar dagen eerder overleden. Gelukkig zijn er ook zat meiden bij wie dit niks was en het goed ging. Ik snap je angst volledig. Fijn dat je een echo hebt vanmiddag. Ik duim voor ee goede echo.
Ik heb ook geen positief verhaal voor je.. Zo heb ik t de eerste keer ontdekt.. Fijn dat je vanmiddag al voor de echo mag! Veel succes en sterkte
De echo is goed gegaan, het hartje klopte nog gewoon. Een hele opluchting. Hopelijk blijft deze keer alles goed gaan.
Super nieuws. Echt heel blij voor je. Duim voor je dat alles zo goed blijft gaan. Nu proberen een beetje te genieten.