dag damens, ik ben zo blij dat ik mag vertellen dat ik weer zwanger ben en voor de derde keer wel te verstaan. zijn er nog meer damens die voor de tweede of derde keer zwanger zijn? deel dan je verhaal met mij groetjes zoetje
nope niet zwanger en al helemaal niet van de 3e maar wil je wel van harte feliciteren en wens je al het goede en geniet van de zwangerschap !
Gefeliciteerd! Lekker van genieten. Sorry, niet voor de tweede of derde keer zwanger (tel het maar bij elkaar op)
Ik ben ook zwanger van de 3e. Mijn oudsten zijn al 8 en 10. Ben benieuwd wat ze ervan vinden als we het ze gaan vertellen!! Jij ook gefeliciteerd!
hallo, ja ik ben ook benieuwd naar de reacties van familie en vrienden. ze vinden het gauw raar als je er meer wilt dan twee, gek he. ik heb met mijn man afgesproken dat we wachten met vertellen totdat we drie maanden zijn. jij ook nog gefeliciteerd, groetjes zoetje
Ja, wij wachten er ook nog even mee. Maar meer omdat áls het mis zou gaan.... je weer aan al die mensen moet gaan vertellen dat het een miskraam is geworden. Lijkt me niet erg fijn. Maar mijn moeder weet het wel hoor! En een goede vriendin ook. Je moet het toch ergens kwijt he! Zo te zien zijn we ongeveer even ver, leuk! Ik ben vandaag niet te genieten trouwens, zo misselijk ben ik nog niet geweest. Bij de 1e 2 zwangerschappen was ik alleen 's ochtends misselijk!
Ja, ik ben ook zwanger van de derde! Het is mijn vierde zwangerschap overigens al, maar heb een missed abortion gehad. Wij hebben al 2 kindjes van 1,5 en 3,5. Er is ook een zwanger van de derde topic trouwens, moet je de zoekfunctie even gebruiken. Daar mag het nog best een stuk drukker worden! Gefeliciteerd!