Ben vandaag 11 weken en 5 dagen ben vandaag bij de verloskundigen geweest. Ze hebben geprebeerd voor het horen van het hartslagje. Hellaas is dit niet gelukt. Ik maak me toch een beetje ongerust. Heb wel met 8 weken het hartje zien kloppen.
Ik kan me voorstellen dat je ongerust bent hoor, zou ik ook zijn Maar je kindje is nog zo klein en ligt nog zo goed verstopt dat het inderdaad kan zijn dat het hartje nog niet hoorbaar is Wat zei de vk ervan?
daar ben ik ook altijd bang voor ik ben acht weken en ik moet naar de gyneacoloog op donderdag... dan zou het normaal gezien ook al moeten kloppen... dat zei hij toch... maar ik denk als jou verloskundige niet zegt dat het echt hoefde of dat hij zelf ongerust is zou ik er zelf niet te zwaar aan tillen... makkelijker gezegd dan gedaan maar jah :s xx
He meis, ik heb het toevallig wel gehoord met de doptone die ik gehuurd had maar de tweede keer hebben we heel lang gezocht maar niet gevonden..de baby zit dan weer lekker verstopt! Ik zou me niet al te druk maken hoor (hoor wie het zegt miss stresskip herself ) Zal voor je duimen!