Hey meiden, Ben even de weg kwijt en zou graag even willen weten wat jullie hiervan denken. Na anderhalf jaar zonder resultaat hebben we deze maand voor het eerst iui gehad. Afgelopen donderdag was mijn nod, mijn cyclus is altijd gelijk. Temperatuur bleef hoog dus ik had goede moed, maar door al die negatieve testen testvrees. Dus dacht wacht nog wel een paar dagen af. Nou had ik in de nacht van zaterdag op zondag bloedverlies en gister ook de hele dag. Maar het gekke is mijn temperatuur blijft hoog en is sinds gister zelfs nog 0.1 gestegen? Snap er helemaal niks meer van, hebben jullie een idee hoe dit kan.
Het kan gewoon dat je niet zwanger bent en je temp dus hoog blijft.. soms gaat je temp pas dalen tijdens de menstruatie. Mijn cyclus is na anderhalf jaar ineens raar gaan doen, was ook altijd heel regelmatig.. je lichaam kan plots anders doen hoor! Maar heb je ook gespoten voor de iui? Daardoor kan je temp ook iets anders doen geloof ik. De enige manier om het iig zeker te weten is een test.. succes