Heel verhaal...

Discussie in 'Miskraam' gestart door Suekes, 11 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Ik heb het gevoel dat ik weer zwanger ben, het is een lang verhaal maar misschien heeft iemand iets soortgelijks gehad???

Ik heb 15 aug. mijn laatste mk gehad. 14 sept check-echo en was nog niet helemaal schoon zaten nog resten. Ik koos afwachten, natuurlijke manier.
    26 sept zet mijn eerste echte ongi door na mk maar nu voel ik me gewoon ontzettend zwanger. Ik zou gisteren bij een cyclus van 28 dagen pas mijn ei hebben, maar voor mijn gevoel is die vorige week meteen na mijn ongi al geweest. Ik had vanochtend een zeer lichte positest. Kan dat?

Zou ik een heel vroeg ei hebben gehad? Of wat is dit? Kan het zijn dat ik na mijn ongi (of schoonspoeling) meteen een ei heb gehad? Ik ben echt het spoor bijster geraakt en weet het helemaal niet meer... Afwachten maar weer..

2. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Hoi Suekes,

Heb niet hetzelfde gehad zoals je weet, maar ik wilde wel even kwijt dat ik heeeeeel erg hoop dat het weer raak is voor je! Ik zal keihard duimen!

3. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    ik weet het helaas ook niet, maar hoop het zo echt voor je!

4. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Dankjewel lieverds!
    xxx jullie zijn lief!

5. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    En als je nou over een paar dagen weer test?
    Als ie donkerder wordt is het toch goed?
    Zou het anders nog oude hcg kunnen zijn?

6. cindy289

cindy289 Nieuw lid

12 okt 2009
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi ik had na mijn miskraam op 15 sept. een negatieve test een week later toch weer positief en nu ineens een vruchtzakje wat groeit.. de artsen denken bij mij dat er toch een restje van de miskraam is blijven zitten wat nu groeit. na de miskraam was de baarmoeder schoon... ik zou anders net als jij wel heel snel zwanger zijn geworden nl. een week na de miskraam.. volgens de artsen kan dit niet.. toch heb ik nu een vruchtzakje van 8 mm... bij mij wordt nu gedacht aan een windei.. ik moet donderdag terug.. stiekem hoop ik nog op een zwangerschap.. mijn verhaal is wel iets anders maar ook ik zit dus met de vraag kan ik een heel korte cyclus hebben gehad.. of is mijn lichaam toch niet helemaal schoon geweest na de miskraam.. en voedt het nu dat restje wat groeit.. het is zo onzeker snap je gevoel helemaal

7. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Kan het niet zo zijn dat er mogelijk een tweeling was en dat er een is achter gebleven waarvan je nu gewoon zwanger bent?

Idd over een paar daagjes nog een test doen....

Hoop het wel voor je hoor, tis je echt gegund!!

Groetjes,
    MIranda

Deel Deze Pagina