eisprong en menstruatie na miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door jerlin, 11 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jerlin

jerlin Actief lid

20 sep 2007
    378
    0
    0
    hallo,

hier ben ik weer met een vraag.
    heb nu 4 weken geleden een miskraam gehad. afgelopen donderdag nog een echo gehad en alles zag er goed uit en ze konden zelfs zien dat er een eisprong aan zit te komen. maar nu heb ik sinds gisteren heel minimaal wat bloedverlies. ook heb ik al de hele week een licht zeurende menstruatiepijn ;). ik weet het nu niet meer. de ovulatietesten geven een heel dun streepje wat zou beteken dat er een eisprong aan zit te komen. geloof dat mijn lichaam een beetje de weg kwijt is.

heeft iemand hier ervaring mee?

groetjes Linda

2. jerlin

jerlin Actief lid

20 sep 2007
    378
    0
    0
    niemand???

3. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

geen ervaring ermee, alleen op dit moment vraag ik me af of je je ovaluatie testen niet iets positief geeft vanweg nog hcg hormoon of dat het.... ?
    Heb je al na je miskraam een negatieve test gehad?
    Zo ja dan kan het zijn dat je lichaam een eisprong aan het voorbereiden is en dat je huishouding iets anders is dan normaal.
    Als je altijd je eisprong op dag 14 had kan het best nu zijn dat het iets eerder of later komt dan die dag 14.

Ben je al ongesteld geweest?

4. jerlin

jerlin Actief lid

20 sep 2007
    378
    0
    0
    hoi gerritsen,

heb op 13 september ( nu 4 weken geleden ) mijn miskraam gehad en twee weken later testte ik voor het eerst negatief. ik heb nog geen menstrustie gehad. maar heb altijd een regelmatige cyclus gehad. op de echo was duidelijk te zien dat er een eisprong aan zit te komen, de gyn meende binnen 2 tot 4 dagen. en zit nu op dag 3. maar nu met het bloedverlies en menstruatiepijn weet ik het niet meer. vind het overigend vreemd dat de ovulatietest negatief blijft. blijf ze maar gebruiken tot ze op zijn, kan ik hem niet missen deze maand. we wachten maar af. meer kunnen we toch niet doen.

bedankt voor je reactie,

groetjes Linda

Deel Deze Pagina