Hallo, Wij zijn inmiddels een jaar bezig om zwanger te worden,van ons 2e kindje. Nu had ik afgelopen zondag een licht positieve test, maandag er op weer een test gedaan weer posi, nu iets donkerder.(toen was mijn NOD) Dinsdag kreeg ik bloedverlies, helder rood, en vergelijkbaar met een ongesteldheid, het duurde ook 3,5 dagen. Nu heb ik erna nog een test gedaan, deze is nog donkerder geworden, en een dag later nog donkerder. ik heb de vlk om raad gevraagd deze zegt halverwege volgende week nog eens testen om te kijken of hij dan nog donkerder wordt, en als dat zo is kan ik maandag over een week voor een echo. Wie heeft dit ook meegemaakt, en wie bleek er nadien wel zwanger? is het niet zo dat het hcg juist snel zou moeten afnemen bij een ev zo vroege miskraam? dat er hcg in je lichaam blijft kan ik me voorstellen, maar dat dit vermeerderd , dat vind ik zo vreemd... Groetjes!
Ik weet wel dat er meer dames zijn die (gewoon) ongesteld werden en toch zwanger waren.. Kan dus nog alle kanten op.
Ervaringen heb ik niet... Weet wel dat er vrouwen zijn die zogenaamde pseudo-menstruatie krijgen..... en dus zwanger waren.... Ken er een paar in mn omgeving.... Meestal neemt het hcg af na een miskraam, maar er zijn ook "speciale miskramen" waarbij dit niet is.... Al zijn die wel zeldzaam.... Denk dus echt dat je moet afwachten tot je echo... succes iig...!!
Ik heb er niet veel verstand van, maar ben zelf nog wel een keer gewoon ongesteld geworden terwijl ik al zwanger bleek te zijn, was korter dan normaal maar verder gewoon normaal zeg maar.
Bij mij was het een 2ling,waarvan 1 vruchtje weg was.Het andere kindje groeide door.Vandaar het donker wordende streepje.Dat ging ook mis,maar was dikke pech.Hoop voor jou ook zoiets,maar dan met een goede afloop.Sterkte!
Ik heb het ook zo gehad , het kan allebei de kanten op meid ..Bij mij ging het de verkeerde kant op ..De bloeding was verlies van vruchtje en mijn vruchtzak bleef zitten , waardoor je dus alle symptonen van een zs behoudt en ook hcg ......(vruchtzak groeide zelfs mooi ) Uiteindelijk met 10,5 w een curretage gehad .. Hopelijk gaat het bij jou wel de goede kant op !!!
Hallo, Bedankt voor jullie reacties Marjon2 had je dan ook na het bloedverlies dat je test steeds donkerder werd? Groetjes !
Ik dacht eigenlijk dat ik een miskraam had gehad en had alleen nog maar een helelichte positieve test gehad en iets van eenweek later had ik een knaltest in handen , teststreep donkerder dan teststreep ......
Hoi Marjon, Had je ook echt t idee met het bloedverlies, dat het vruchtje zichtbaar was? of dat er iets groots uit kwam? hoe lang duurde het bloeden bij jou? en had je ook veel pijn? Hoe ver was je zwanger toen het bloeden begon?
Ik verloor gewoon wat stolsels ,kon er geen vruchtje in herkennen en heb 1,5 dag gebloed ...Toen ik in aug een vmk had met 4 w en 2 d herkende ik echt een vruchtzakje ( vliesachtig iets )..en het voelde als een gewone ongi........ Ik hoop dat het bij jou gewoon goed zit meid !!
ik heb vorig jaar en mk gehad.. na 3 dagen overtijd te zijn geweest heb ik een test gedaan, deze was echter wel heel licht(voordat ik 3dagen over tijd was)...een week na de test ging het mis, en verloor ik bloed en stolsels...en 4 dagen later het vruchtje..... bij mij was het dus de test die meteen al aangaf dat het niet goed was, aangezien bij mijn eerste zwangerschap de test(na 1 dag overtijd) er echt af knalde, en deze na 3 dagen overtijd echt veel te licht was...en met deze zwangerschap was de test ook gelijk heeel positief ik hoop voor je dat het bij jou goed zit en dat het allemaal meevalt...
Ik zit op dit moment met hetzelfde maar durf geen test te doen. Een positieve test gehad op mijn nod, dag erna bloedverlies (2 dagen ongeveer en best wel veel) en nu de bloeding over is voel ik me gewoon weer zwanger, heel vreemd. Ik denk zelf dat de hcg nog even in je lichaam blijft en dat je daarom een pos test hebt...een reden waarom ik niet durf te testen om niet weer hoop te geven. Ik wacht het maar nog maar een weekje af, maar weet nou niet of ik volgende week nu weer aan het klussen moet......
Alsje twijfelt mama3x zou ik altijd ff een echo aanvragen om te kijken of je baarmoeder schoon is ...En een bloeding wil niet altijd zeggen dat het mis is .........50/50 kans zeggen ze ..............