Het nieuwe jaar is voor ons meteen super begonnen. Na 13 maanden proberen en veel onzekerheid heb ik gisteren een zwangerschapstest gedaan. En hij was gewoon super positief ! (zie foto in mijn album) Echt helemaal super, weet gewoon niet wat ik moet denken en voelen. Mijn mannetje is ook helemaal onderste boven ervan en bij hem is het volgens mij ook nog niet helemaal door gedrongen. Ook niet echt gek als je 13 mnd aan het proberen bent, steeds meer last krijgt van alle hormonen, voor en tijdens ongesteldheid. Hevige pijnen. Net te horen hebt gekregen dat je een cyste op linker eierstok hebt. Net naar gyneacoloog bent geweest om te gaan beginnen met onderzoeken. En nu ineens toch Zwanger te zijn. Wat we dus niet verwacht hadden. Echt we zijn overdonderd en superblij Eerste daagjes maar even laten doordringen en dan zien we wel. We hebben 28 januari al afspraak bij gyneacoloog en dat wilde ze zo houden, dan meteen bloedonderzoeken en echo (ter controle van mijn cyste) Dat zal ook dan ook meer vertrouwen en zekerheid geven. Nu maar gaan genieten van het idee dat we zwanger zijn. Zo onwerkelijk!