Gefeliciteerd MamavanF! Weer een spannende periode na een miskraam he? Ik herken dit wel hoor. Ik zit steeds te stressen als ik even geen pijn in mijn borsten voel. haha. We moeten maar proberen te ontspannen en de echo af te wachten. Ik moet 19 Maart voor een echo. Succes de 26e. Aichas: Dat vermoeide herken ik wel. Ik ben ook erg moe. Als je eerder heen wilt voor de echo dan zou ik gewoon aangeven dat je desnoods wel bij een ander wil die wel eerder een gaatje heeft. Gewoon voor jezelf opkomen meid. Jij ook gefeliciteerd Sjaa.
Hoe ver ben je dan? Je zou via de huisarts ook een verwijzing naar de gyn kunnen vragen voor een vroege echo. Mijn vk wil ook geen eerdere echo maken, tenminste de vorige keer, dus daarom nu fijn naar de gyn.
Dankje nog, beetje late reactie. Ik vind het best heel spannend allemaal maar heb er vertrouwen in. Probeer maar te genieten ipv me druk te maken want dat helpt niet echt denk ik. Gelukkig heb ik veel afleiding van mijn jongens en de voorbereidingen voor hun verjaardagsfeest De huisarts kan idd een verwijzing geven voor de gyn, heb ik na de mk ook aangevraagd omdat ik me zo ziek bleef voelen. Ik wilde zeker weten dat alles schoon was en we verder konden gaan. Mijn huisarts deed er totaal niet moeilijk over, je kunt het altijd proberen he..
Dames dus de huisarts vragen? Ga ik meteen maandag vragen dan misschien toch een eerdere echo...en mensen zijn jullie ook zo moe???? Ik kan mijn ogen niet open houden verschrikkelijk is het.. Maar dit geeft toch wel hoop..
Gefeliciteerd! Ja het is echt spannend he. Ik weet het net dat ik zwanger ben. Ik heb met 15 weken een miskraam gehad, na een goede echo en met 12 weken een kloppend hartje. Ik ben zelf wel over de veertig, dan is het risico groter. Ik zal dit spannend blijven vinden tot na de geboorte denk ik. Dag bij dag... Ik wens je veel afleiding
Dames even een vraagje.. Vannacht kreeg ik een pijnaanval door de galstenen die ik heb.. Heb diclofanac zetpil gebruik en de pijn was na 30 min weg.. Alleen las ik daarna dat het niet goed was tijdens de zwangerschap om te gebruiken.. Ben meteen vanochtend naar huisarts gegaan en die kon mij ook niet 100% geruststellen. wie heeft het medicijn ook gebruikt en kan mij geruststellen?
Gefeliciteerd! Ik was in de eerste ronde na het afbreken van me zwangerschap al zwanger.. 1 maand hebben we niks gedaan hoofd stond er totaal niet naar en toen de maand daarna toch geprobeerd omdat het bij de eerste ook 2+ jaar had geduurt.. En hup ik was gelijk zwanger! We zijn heel erg dankbaar en gelukkig maar het is ook zwaar.. Het verlies had nog niet eens een plekje en er kwam al iets moois! Nu nog ben ik erg voorzichtig.. Neem met niks geen enkel risico! Probeer er toch lekker van te genieten!