Hoi hoi dames Wij zijn al 5 jaar bezig voor ons wondertje maar elke x ging het mis.. (2x mk en 1 x mola) Uiteindelijk na 7 maanden mogen we beginnen met IUI.. Iemand ervaring na molazwangerschap? Ik vind het namelijk wel een beetje eng dat ik weer het zelfde ga krijgen
(Gelukkig) geen ervaring met een mola zwangerschap, wel met iui en ook met iui na een mk. Ik wil je iig veel sterkte en succes wensen
Dankjewell Gelukkig ja ik hoop dat niemand het krijgt want waren wel zwaren tijden voor me Maar hoop nu voor een gezonde zwangerschap! Hoeveel iui heb jy gehad?
Uit de 4de poging zwanger maar mk, en uit de 6dd poging hebben we een gezonde vrolijke zoon. Nu net ronde 1 achter de rug (vanochtend neg test) voor een tweede wondertje Ik heb overigens puregon gebruikt en pregnyl, en na de ovulatie ook nog utrogestan...
dat is mooi om te horen.. Ik hoop voor je dat het gelijk raak is. Heb je tevroeg getest? Ik had eerste 3 iuis ook puregon en pregnyl gebruikt de 4 de was met menopur bleek dat puregon niet meer vergoed werd :s maar ik lees wel goeie dingen over menopur Schilt natuurlijk ook per persoon
Zelf geen ervaring (gelukkig) maar ik ken wel iemand die molazwangerschap heeft gehad. Had er voor die tijd nog nooit van gehoord. Zij is na curretage en een hoop ziekenhuistrammelant erna,op de gewone manier heel snel weer zwanger geraakt. Ik hoop voor jou dat het snel lukt! Succes!
Nee hoor niet te vroeg getest, dus niet gelukt Wist niet dat puregon niet meer vergoed werd? Hier niets over gehoord. De utrogestan moet ik wel altijd deels zelf betalen