Goh, wat een verschil per filiaal, dan. Hier geen problemen, de caissières hebben zelfs een eigen bonuskaart, die ze er weleens doorheen halen als ze zien dat er een aanbieding bij zit en je je kaart niet hebt laten scannen. Echt super. Ook nog nooit een korting vergeten, maar vraag door deze verhalen inderdaad wel altijd de bon.
Winkel maakt niet uit! Je moet altijd en overal de bon kunnen checken! En hoe kun je iets dat niet goed blijkt te zijn retourneren? Dan vragen ze altijd naar de bon. Of moet je dan zeggen 'kijkt u maar even in uw kasregister van vorige week'?
Er zijn ook manieren om het voor de kassamedewerker gemakkelijker te maken. Ik leg altijd eerst de 35% dingen op de band, en dan pas de rest.
Ik ben mijn eigen cassiere bij de AH. Zelfscan. Dus ik ben sowieso zelf verantwoordelijk voor of ik alles wel goed scan. TS, maar ik vind wel dat ze erg onbeschoft naar jou reageren.
ik moet vooral lachen om dat "na morgenochtend".... morgen nog een grote bonus aanbieding????? hahahaha
Haha, dat vond ik ook al typisch. Waar je je al niet druk om kunt maken. Als je weet dat je zelf moet checken daar, doe dat dan gewoon en anders ga je ergens anders heen.
Nee geen aanbieding vandaag, maar gisteravond was het filiaal al gesloten toen ik de bon checkte. Vandaar "na morgenochtend" omdat ik nog terug moest om mijn centjes terug te krijgen. In dit geval wordt het nu "na vanmiddag" want heb geen auto en tis nogal ver fietsen Ja vind het ook wel mijn verantwoordelijkheid om al de artikelen met bijv. 35% bij elkaar te leggen met de stickers duidelijk in zicht, dat doe ik dan ook. Meestal zitten er 2 of 3 stickers op dus hoe kunnen ze die over het hoofd zien? Maar de bonusartikelen, wanneer je een kar vol met spullen hebt is het lastig om wel/niet bonus te scheiden lijkt me. En wanneer je de pasjes 1 voor 1 geeft (airmiles ook) lijkt het me sterk dat ze er 1 kunnen missen...
Je kan ook airmiles ook koppelen aan je bonuskaart hoef je alleen maar de bonuskaart te geven en krijg je altijd je airmiles....
bij ons filiaal is het ook steeds ellende met van alles. staan er inderdaad steeds een hoop bij de klantenbalie omdat dingen niet kloppen. soms lang in de rij omdat iemand aan geeft dat de prijs bij het schap anders is dan wat de kassa aangeeft. dan moet er "even" iemand gaan kijken die vervolgens op z'n dooooooie gemakkie aan komt sjokken..... groenten en fruit is hier zelden goed. of niet rijp te krijgen of half rot (bakjes druiven, aardbeien keihard en aan de binnenkant nog groen, bananen half bruin enz) ook niet gek. heb van de week gezien hoe ze die bananen in het schap flikkeren van 1,5 meter afstand zie zeer regelmatig pakjes vleeswaren welke gewoon wit uitgeslagen zijn, verpakkingen vol met vocht. duidelijk verschil met de rest. vakkenvuller staat er notabene mee in z'n handen, kijkt er naar en zet hem doodleuk vooraan.... en nu tot 2x toe mn dochtertje uit de winkelwagen kunnen plukken omdat het kinderzitje in elkaar klapte. (of liever gezegd, UIT elkaar). kind is echt nog niet te zwaar. al aan gegeven bij de service balie dat er rotte karren tussen staan maar er word volgens mij niks mee gedaan:x paar x bonuskaart vergeten. in het grote filliaal maken ze er absoluut geen probleem van. ze drukken op een knopje of halen er een eigen pas doorheen en korting word verrekend. hier niet hoor. hier is het echt pech hebben als je hem vergeten bent... ik ga tegenwoordig maar naar het grotere filliaal waar alles wel goed geregeld is.
Mijn moeder koopt vaak vleesvervangers e.d. met 30%korting-stickers erop, bijna iedere keer zit er wel één product bij waarvan de korting niet is afgegaan. Ze moet dan idd altijd de bon controleren en weer teruggaan naar de klantenservice. Wat ze ook doet, anders kan je net zo goed een product zonder korting nemen natuurlijk. Maar lastig is het soms wel.
Ik check eerlijk gezegd nooit bonnetjes.. Zal ik wel moeten doen eigenlijk!! Zal vast niet altijd alles goed gaan..
Ik check ze ook nooit, maar laatst viel het me toch op. De scheermesjes en elektrische opzettandenborstels waren in de bonus, maar dat was niet verwerkt. Dat viel wel op, dat ik de volle mep erop had staan. Toen ik met mijn bon even naar de kassa was gegaan, kreeg ik 50 euro terug. Voor de rest ben ik wel happy met de AH XL met zelfscan in de buurt. De gewone AH hier staat bekend als vrij belabberd qua service en netheid van de winkel. Erg jammer, want ik hou wel van die keten.
Ik vind het ook raar dat de ene wel naar je bonuskaar vraagt en de andere niet. Zal volgende week ook eens wat beter op gaan letten bij de AH.
Over de producten hier niks te klagen hoor. Ga juist naar de AH omdat ze bij ons supergoede kwaliteit groente en fruit hebben. Overigens vanmiddag keurig mijn centjes terug gekregen zonder gedoe. Had t zelf al uitgerekend en er werd niks gecontroleerd, gewoon geld terug. Echt super! Misschien de boycot maar opheffen
ik sta regelmatig bij de ah bij de service balie omdat prijs niet klopt 35% wordt 9 van 10 keer niet erafgehaald etc ML stoort zich eraan en zegt je meldt je toch niet voor die paar cent? ik zeg jawel, want als ik die paar cent te kort kom bij de kassa krijg ik mijn boodschappen ook niet mee ik doe bijna alles bij de ah behalve mijn vlees.. het varkensvlees van de ah is ronduit smerig.. het ruikt sterk, na bakken zit er zon sterke smaak aan.. echt iewww... de paar keer dat ik het wel heb gehad ben ik ook teruggegaan en heb mijn geld teruggehaald. aan de balie ligt het eraan of je vriendelijk te woord wordt gestaan.. er staat er 1 die meent dat ze de hoofdbewoner van de hemel is.. daar heb ik ook al keer een klacht over ingediend bij het hoofdkantoor..
Nee, er werken geen jochies bij ons op de broodafdeling. En lijkt me niet dat hij in Brabant in een AH werkt als ie in Grunn woont? Of komt ie er alleen maar vandaan?
Over personeel en kwaliteit hier geen klagen, maar het assortiment.... Onze ah is zo klein, ze hebben zoveel dingen niet. Ik woon in een kleine stad, maar 2 dorpen, beide op nog geen 15 km afstand hebben een veel uitgebreider assortiment bij de ah. En de ah is de enige prettige winkel waar ik bija niet voor om hoef te rijden uit m'n werkof als ik naar de stad ga... Erg jammer dus.
De AH waar ik voorheen woonde was echt geweldig, super service en voor mijn gevoel een stuk goedkoper dan de AH waar ik nu woon. Nu heb ik er eentje vrij dichtbij zitten en eentje een stuk verder, maar daar zit een wereld van verschil tussen. Gisteren irriteerde ik me er gewoon flink aan dat ik aan de bon niet kan zien van welk artikel de bonuskorting af is gegaan. De man in de winkel kon mij niet zeggen of een artikel wel of niet in de bonus was (en wilde niet de moeite nemen om het voor me na te kijken), en aan de kassabon kon ik niet zien of er wel of geen korting af was gegaan. Nou dan ben ik er ook snel klaar mee hoor. (oh en de pindakaas is bij de AH die dichtbij zit 10ct duurder dan de AH die iets verder weg zit. Viel me op. Ga nu dus maar ietsje verder lopen, en dan kan ik meteen naar de Lidl want die zit ernaast )