Emjay, is dat echt zo? Dat de prijzen per ah kunnen verschillen? Wij zijn nl pas verhuisd van de randstad naar een badplaats en we hebben nu elke week veel meer kosten aan de boodschappen. Scheelt zo 10 a 15 euro. We snapten al niet hoe dat kan.
Nee. Ik werk bij Albert Heijn en er is absoluut geen enkele mogelijkheid waarmee dat kan. Als dat zo is, dan hebben de "duurdere" filialen toch geen klandizie meer en kunnen ze sluiten? Om nog maar niet te spreken van de klachtenregen die dat op zou leveren. Het is absoluut waar dat er prijzen veranderen van week tot week, maar die veranderingen zijn in elk filiaal hetzelfde. Per seizoen veranderd alles ook in prijs, dat klopt helemaal. Maar ook dat is in elk filiaal hetzelfde.
Bij ons is de AH sinds een jaar ook minder fijn. Hij is verbouwd en de oude supermarktmanager is met de heropening met pensioen gegaan. Dat was zo'n supermarktmanager die gewoon de klanten nog echt begroette in het tegenkomen in de paden. Maar goed... dat terzijde. De diepvrieskasten waren royaal voorzien van een ijslaag en de pakken groenten dus ook. Dus tegen de tijd dat je dan thuis was was dat laagje ontdooid, je tas zeiknat en de kartonnen verpakking slap en doorweekt. Dus ik maakte daar eens een opmerking over tegen de nieuwe ass. filiaalleider of ze niet eens ontdooid moesten worden. Zegt ie 'Dat vertellen tientallen klanten mijn elke dag. Het heeft geen invloed op de producten, maar als niet goed meer is kunt u t weer terugbrengen met de bon. Of u koopt 't gewoon niet.' en weg was ie. Het probleem met de 35% stickers heb ik niet meer, want na het zoveelste gezeik (er staat hier een enorm chagrijnig mormel achter de klantenbalie die weigert om je gedag te zeggen, de prijs niet noemt als je wat wil afrekenen en nog net niet gaat blaffen als je vriendelijk vraagt of je de niet verrekende korting alsnog mag) ben ik gauw overgegaan op zelfscannen. Een ware verademing. Al blijft t wel opletten op de prijzen. De schapkaartjes willen nog weleens lager uitvallen dan de scanner aangeeft, maar inmiddels check ik dat gelijk en klopt t niet dan neem ik t óf niet mee óf ik maak een foto van t schapkaartje en vraag t na het zelf afrekenen terug. Hier hebben ze het ook gepresteerd om weken lang een bordje bij de tijgervlokken te laten staan met nu in prijs verlaagd, maar de nieuwe prijs was mooi niet verwerkt in de computer. Tot 5x toe ben ik bewapend met foto op mn iPhone geld terug gaan halen. Bij bonusaanbiedingen is t ook enorm opletten, want ze zetten het bordje altijd bij het verkeerde merk of net iets andere variant. Waar de korting dus niet op geldt. Houdbaarheid doet er ook niet zo veel toe. Ik wilde een koelverse rookworst hebben. Maar beide die er lagen waren precies die dag *volgens de officiele regels* over de datum, dus mocht niet meer verkocht worden. Dus ik pak zo'n worst ga daarmee naar zo'n vakkenvuller en zeg dat die er liggen niet meer verkocht mogen worden ivm over de datum en of hij achter nog wel heeft. Komt ie later terug met de oude worst. Zegt ie sorry we hebben ze nu niet op voorraad. Vervolgens legt ie die oude worst zonder blikken of blozen terug in t koelschap. 't Is dat ik AH gewend ben ook qua assortiment anders zou ik er niet meer komen.
Dat is niet helemaal waar hoor Ik heb een appie op de hoek en een appie wat verder waar ik altijd heen ga voor m boodschappen. Maar een zak bertolli pasta saus is bij de appie op de hoek 20 cent duurder als bij de andere appie
Overigens ben ik van mening dat 't overal opletten is. Gisteren bij de IKEA ook gezeik bij t restaurant. 3x 15 Gehaktballen aangeslagen terwijl er toch echt 2 kinderporties en 1 normale portie op t dienblad staan (verschilletje van slechts 6 euro!). En ook nog eens geen ijsbonnetjes meegeven. Uiteindelijk wel geld terug en de bonnetjes ook nog gekregen. Maar daar word ik ook wel kriegel van. Zeker als t zo'n snotneus is die t heel druk heeft om met zn viendjes te praten (in een andere taal!?) en geen boe of bah zegt tegen je. :x
hier is een leuke ah, nooit problemen met kortingen hoewel ik dat niet altijd controleer, vriendelijk personeel ende manager altijd netjes keurig in pak doet ook vaak de kassa als het druk is
Het is in iedere winkel wel wat. Donderdag bij de nieuwe super Jumbo in Breda had ik brood gehaald dat in de aanbieding was van 1,89 voor 1 euro. Kom ik bij de kassa is ie gewoon 1,89 euro. Vervolgens haast 10 minuten staan wachten eer iemand had gevonden dat ie inderdaad 1 euro in de aanbieding was. Prijs is wel gecorrigeerd, maar netjes vond ik het niet. En het lijkt me haast onwaarschijnlijk dat er voor mij (in de 2 dagen van die aanbieding) niemand is geweest die dat al gemeld had.
prijzen van de appie schelen onderling.. de XL die hier in het retailpark zit verschilt met sommige producten met de appie uit de stad.. niet met alle producten maar met sommige wel
Xl heeft toch weer andere aanbiedingen dan de gewone ah? Idd jumbo, lidl, aldi, maakt niet uit. Denk dat t overal wel oppassen is...
Nee klopt als je bij appie 5 dingen haalt met zo'n kortingssticker omdat het aan de datum is dan kun je erop rekenen dat ze van minimaal 2 de korting er niet afgehaald hebben. Lijkt wel of ze het express doen.