Hallo, Ik heb vorige week vrijdag de morning after pil genomen. Dinsdagavond (4 dagen later) werd ik ongesteld. Weet ik nu zeker dat ik niet zwanger ben of is de bloeding die nu doorkomt een onttrekkingsbloeding net zoals de bloeding die je krijgt als je aan de pil bent? Ik ben trouwens niet aan de pil. En mijn man en ik hebben de dag na het nemen van de morningafter pil nogmaals onbeschermde seks gehad. Ik weet het erg onoplettend, ik hoef geen verwijten, graag alleen een serieus antwoord op mijn vraag of ik nu nog zwanger kan zijn of niet.
De kans dat je zwanger bent is extreem klein. Maar niet uitgesloten. Ik werd bij mijn eerste zwanger door de pil heen, en bij de tweede zwangerschap verloor ik regelmatig bloed. Dus theoretisch kan haast alles. Maar ik zou er maar gewoon van uitgaan dat je niet zwanger bent.
Anders misschien even voor de zekerheid een testje? Ben je 100% gerustgesteld voornamelijk omdat je daarna nog een keer onbeschermd hebt gesext.
De kans is heel klein, maar het is niet onmogelijk. Mijn beste vriendin heeft ook ooit een MA pil genomen, gewoon een bloeding gekregen (wel lichter dan haar normale menstruatie) maar bleek later toch zwanger te zijn...
Waarom hebben jullie onbeschermde sex en neem je later een morning after pil? Kun je niet beter een condoom of zaaddodend glijmiddel gebruiken of een vrouwen condoom ofzo? Gewoon een vraag,geen verwijd hoor ben gewoon nieuwsgierig. Omdat je erna nog eens onbeschermt sex hebt gehad. Mocht je Nod ineens langer duren ofzo zou ik een testje doen of even langs de ha gaan en het uitleggen De kans is idd heel klein al is hij er wel dat je zwanger bent
Ik zei het verkeerd, ik zei nogmaals onbeschermde seks. Maar het condoom was de eerste keer geknapt en de tweede keer (na de morningafterpil dus) hebben we het onbeschermd gedaan. Dat was gewoon onnadenkend. We hebben al een dochtertje hoor en als de 2e nu zou komen zouden we dat niet erg vinden, misschien dat we daarom wat minder oplettend geweest zijn, normaal gebruiken we gewoon altijd condooms. In elk geval bedankt voor jullie reacties. Ik voel wel vanalles in mn lichaam maar misschien beeld ik het mezelf maar in.