Hallo, Onze dochter van bijna 5 maanden drinkt nu al bijna 2 weken haar flessen heel slecht leeg. Ik had al vroeg de laatste voeding laten vervallen en ze groeide prima op 4 flessen van 180/6. Nu ben ik haar laatst gaan wegen en was ze in 10 dagen maar 5 gram aangekomen, toen werd op het cb geadviseerd toch 5 flessen van 180/6 te gaan geven. Maar sinds ik dat doe is ze overdag alleen maar minder gaan drinken. En nu komt ze op hetzelfde totaal als ze met 4 voedingen kreeg. Ze is verder gewoon levendig, tevreden en vrolijk, maar toch ben ik bang dat ze nu te weinig krijgt Ik bied haar steeds 180/6 aan maar die komt eigenlijk nooit op, ook komt ze nooit eerder om een voeding.. BVD Groetjes Nash
Hoi, Bedankt voor je reactie, die 4 flessen gingen ook niet altijd helemaal op. Maar toch zeker wel 180cc nu met moeite 140/150cc en de laatste van 23.00 max. 100cc.
Gezien haar leeftijd en de weinige groei afgelopen tijd zou ik toch de 5 flessen blijven aanbieden. Zo krijgt ze in ieder geval de mogelijkheid om wat vaker te drinken, Ilja
Bedankt voor je antwoord! Ze is vandaag weer gewogen en 350 gram aangekomen in 3 weken, dus als we over 2 a 3 weekjes fruit en groenten gaan introduceren gaat die fles ervalzelf wel af. Groetjes Nash