Minder drinken

Discussion in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' started by Nash, Apr 12, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nash

Nash Bekend lid

Jan 2, 2008
    522
    0
    16
    Hallo,

Onze dochter van bijna 5 maanden drinkt nu al bijna 2 weken haar flessen heel slecht leeg.
    Ik had al vroeg de laatste voeding laten vervallen en ze groeide prima op 4 flessen van 180/6.
    Nu ben ik haar laatst gaan wegen en was ze in 10 dagen maar 5 gram aangekomen, toen werd op het cb geadviseerd toch 5 flessen van 180/6 te gaan geven. Maar sinds ik dat doe is ze overdag alleen maar minder gaan drinken. En nu komt ze op hetzelfde totaal als ze met 4 voedingen kreeg. Ze is verder gewoon levendig, tevreden en vrolijk, maar toch ben ik bang dat ze nu te weinig krijgt :( Ik bied haar steeds 180/6 aan maar die komt eigenlijk nooit op, ook komt ze nooit eerder om een voeding..

BVD Groetjes Nash

2. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

Jul 13, 2005
    15,340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Dronk ze de 4 fleesen wel leeg? Krijgt ze misschien tandjes?

Ilja

3. Nash

Nash Bekend lid

Jan 2, 2008
    522
    0
    16
    Hoi,

Bedankt voor je reactie, die 4 flessen gingen ook niet altijd helemaal op. Maar toch zeker wel 180cc nu met moeite 140/150cc en de laatste van 23.00 max. 100cc.

4. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

Jul 13, 2005
    15,340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Gezien haar leeftijd en de weinige groei afgelopen tijd zou ik toch de 5 flessen blijven aanbieden. Zo krijgt ze in ieder geval de mogelijkheid om wat vaker te drinken,

Ilja

5. Nash

Nash Bekend lid

Jan 2, 2008
    522
    0
    16
    Bedankt voor je antwoord!

Ze is vandaag weer gewogen en 350 gram aangekomen in 3 weken, dus als we over 2 a 3 weekjes fruit en groenten gaan introduceren gaat die fles ervalzelf wel af.

Groetjes Nash

6. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

Jul 13, 2005
    15,340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Helemaal goed.

Ilja

Share This Page